Na het laten vervangen van mijn draagarmen voorzijde van een range rover l405 2015 is er een getik te horen tijdens het rijden. Het is niet altijd maar soms. De stabilisator stangen zijn nu ook vervangen maar nog steeds geen idee wat het is. De monteur ziet niks los zitten oid.
Het getik komt onder de voorzijde van de auto vandaan, is niet constant maar ongeveer 50% van de tijd en is gekomen na het vervangen van de draagarmen.
iemand ideeen?
getik na vervangen draagarmen voorzijde range rover l405
-
rangeroverl405
Re: getik na vervangen draagarmen voorzijde range rover l405
Controleer de droplinks vd stabilisatorstangen goed. Want dat zijn de meest logische verdachten. Zeker als er geen originele of OEM opzitten. Bij de bus ook al eens nieuwe opgezet op de nieuwe vd garage te vervangen. Er wordt veel meuk verkocht.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Re: getik na vervangen draagarmen voorzijde range rover l405
rangeroverl405 schreef:Na het laten vervangen van mijn draagarmen voorzijde van een range rover l405 2015 is er een getik te horen tijdens het rijden. Het is niet altijd maar soms. De stabilisator stangen zijn nu ook vervangen maar nog steeds geen idee wat het is. De monteur ziet niks los zitten oid.
Het getik komt onder de voorzijde van de auto vandaan, is niet constant maar ongeveer 50% van de tijd en is gekomen na het vervangen van de draagarmen.
iemand ideeen?
Wellicht een idee om de garage (ik lees "laten vervangen", ik neem even aan door een garagist) de klacht te laten weten, en daarbij de suggestie van Edward mee te nemen ?
Groeten MarcS