Hallo allemaal,
Ik heb laats een 2003 130 double cab gekocht. Die heeft geen achterbank. ik begrijp dat de orignele achterbank van deze truck de 60/40 bank is.
is er iemand dat mischien een achterbank heeft die niet nodig is.
of suggesties over wat ik kan doen met het achterbank.
2003 130 double cab td5 achterbank
Re: 2003 130 double cab td5 achterbank
In een Td5 zit een bikken trommel met daarop de bank. Stelt weinig voor en zit allemaal boutje moertje vast. Met een beetje oeken en bellen is die makkelijk zat te vinden bij de gebruikelijke verdachten als Mark jansen in Udenhout, Bowy van yellow Trading in de Punt, Verbeek, Brooklyn etc, etc.
Op E-bay, Markplaats. Zijn er genoeg vervangen voor de wat luxere achterbank van het latere model dus de originele is wel te vinden. Andere optie is zelf een frame maken of de originele blikken door en daarop twee voorstoelen plaatsen. Zit een haartje minder beroerd dan de standaard Td5 bank en 100X beter dan de latere Puma bank want die staat veel te recht en zit waardeloos.
Op E-bay, Markplaats. Zijn er genoeg vervangen voor de wat luxere achterbank van het latere model dus de originele is wel te vinden. Andere optie is zelf een frame maken of de originele blikken door en daarop twee voorstoelen plaatsen. Zit een haartje minder beroerd dan de standaard Td5 bank en 100X beter dan de latere Puma bank want die staat veel te recht en zit waardeloos.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968