rek tegen plafond def.90
rek tegen plafond def.90
wie heeft een tip voor plafondrek (cargo barrier) voor de defender 90, of eventueel zelf te maken?
Re: rek tegen plafond def.90
een cargo barrier staat verticaal. bijv achter de stoelen, voor bijv de hond. en dat andere horizontaal meestal voor iets op te leggen.
als je een rek voor de hond wil, dan kun je het zelf maken, koperen 10mm pijp met knieën en bochten, solderen en zwart spuiten, knieën ook als scharnier te gebruiken.
als je een rek voor de hond wil, dan kun je het zelf maken, koperen 10mm pijp met knieën en bochten, solderen en zwart spuiten, knieën ook als scharnier te gebruiken.
https://www.nakatanenga.de/en/optional- ... il-bj-2016
Zoiets? Ik heb zo ook wel eens van metaal gezien, maar geen idee meer waar.
Groet Ron
Ps: ga er van uit dat de b een c moet zijn (carrier)
Zoiets? Ik heb zo ook wel eens van metaal gezien, maar geen idee meer waar.
Groet Ron
Ps: ga er van uit dat de b een c moet zijn (carrier)
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Tja, als je het voordeel hebt van een utilitaire uitvoering van de Defender, dwz eentje zonder het "luxe" hemeltje dan kan je heel eenvoudig een (elastisch) bagage-net aan de binnen-gootjes onder het dak haken.
Het is bij een "grijs" opplakdakje - zeker bij een 90 - dan wel aan te raden in dat dakje de een of andere midden-ophang-mogelijkheid te monteren (plakken?) — je wilt immers niet dat je losse "cargo" hangmat-gewijze midden onder het dak je laatste spiegel-uitzicht verpest.
Groeten MarcS
PS Die binnengootjes kan je voor meer zaken gebruiken: Op het moment hangen er bij mij een paar fietstassen aan.
Het is bij een "grijs" opplakdakje - zeker bij een 90 - dan wel aan te raden in dat dakje de een of andere midden-ophang-mogelijkheid te monteren (plakken?) — je wilt immers niet dat je losse "cargo" hangmat-gewijze midden onder het dak je laatste spiegel-uitzicht verpest.
Groeten MarcS
PS Die binnengootjes kan je voor meer zaken gebruiken: Op het moment hangen er bij mij een paar fietstassen aan.