Ben ik dus afgelopen week waarschijnlijk ergens kwijtgeraakt, ziet er in ieder geval nog heel schoon uit.
Vraag is echter waar dient het voor en wie helpt me aan een onderdeelnummer of omschrijving?
Nog beter wie heeft er dit onderdeel in de aanbieding?
Weet iemand waar dit klepje voor dient en heeft er iemand eentje in de aanbieding
- Erik Peters
Re: Weet iemand waar dit klepje voor dient en heeft er iemand eentje in de aanbieding
Herman,
Je hebt een Discovery 2 met vermoedelijk een automatische versnellingsbak.
Dan is deze onderdelentekening van toepassing:
En dan denk ik dat de onderdelen 5 en 6 missen: een afdekplaatje/inspectieluikje (FRC7706) en 3 stuks M 6x16 boutjes.
Zonder, kan er rotzooi in het huis komen, maar kan verder geen kwaad.
Groet,
Erik.
Je hebt een Discovery 2 met vermoedelijk een automatische versnellingsbak.
Dan is deze onderdelentekening van toepassing:
En dan denk ik dat de onderdelen 5 en 6 missen: een afdekplaatje/inspectieluikje (FRC7706) en 3 stuks M 6x16 boutjes.
Zonder, kan er rotzooi in het huis komen, maar kan verder geen kwaad.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Re: Weet iemand waar dit klepje voor dient en heeft er iemand eentje in de aanbieding
Hallo Erik, inderdaad een Discovery 2 met automaat. Nog maar een dikke week in bezit en zag toevallig dat er iets miste omdat ik bedacht had om eens onder de auto te kijken.
Gekocht van Yellow trading en Bowy gaf al aan dat het geen kwaad kon mits in maar niet te diep door sloten ga.
Hij had helaas geen klepje voorradig.
Nu ik het nummer weet kan ik gaan zoeken, dus dank voor je reactie.
Ik had me al wel even voorgesteld op dit forum voordat ik een vraag stelde, zeker omdat ik vermoedelijk een discovery gekocht heb die hier ook wel eens voorbij is gekomen.
Groet Herman
Gekocht van Yellow trading en Bowy gaf al aan dat het geen kwaad kon mits in maar niet te diep door sloten ga.
Hij had helaas geen klepje voorradig.
Nu ik het nummer weet kan ik gaan zoeken, dus dank voor je reactie.
Ik had me al wel even voorgesteld op dit forum voordat ik een vraag stelde, zeker omdat ik vermoedelijk een discovery gekocht heb die hier ook wel eens voorbij is gekomen.
Groet Herman
Dat is wel vaker zoek. Heb ook eens een Disco gehad die het miste.
Papiertje tegen het huis houden, met je vieze vinger over wrijven en je hebt een malletje. Even uitzagen, 3 gaten boren en 3 m6 boutjes uit de kast pakken en klaar.
Maar zonder doet ie het ook best. Zelfs na een vakantie met doorwadingen en modderpoelen........
Papiertje tegen het huis houden, met je vieze vinger over wrijven en je hebt een malletje. Even uitzagen, 3 gaten boren en 3 m6 boutjes uit de kast pakken en klaar.
Maar zonder doet ie het ook best. Zelfs na een vakantie met doorwadingen en modderpoelen........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Zo kan het dus ook.
Was al min of meer van plan om het niet heel ingewikkeld te gaan maken.
Bedankt voor de bevestiging, grt.
Was al min of meer van plan om het niet heel ingewikkeld te gaan maken.
Bedankt voor de bevestiging, grt.