Ha allen,
afgelopen week ben ik bezig geweest met de injectoren van mijn RRC 3,9 V8 EFI een schoonmaak beurtje te geven.
Allemaal eruit en met carburateur reiniger doorgespoten, O-ringen vernieuwd en alles weer terug gebouwd.
Uiteraard weer veel onprettige dingen tegen gekomen, zoals verroeste stekkertjes, uitgedroogd tule en rubbertjes, kapotte connectoren.
Gelukkig alles weer netjes kunnen herstellen.
Nu zit ik met een vraag, achter het motorblok komen uit de kabelboom twee stekkertjes. Zowel links als rechts en ze zijn aan beide zijden hetzelfde van vorm. De foto heb ik bijgevoegd. Weet iemand waar die stekkertjes voor zijn/zouden moeten dienen?
Groetjes, Jelle
Range Rover Classic 3,9 V8 EFI; wat doet dit stekkertje?
-
BelugaBlack
-
BelugaBlack
Re: Range Rover Classic 3,9 V8 EFI; wat doet dit stekkertje?
Opvolging op mijn eigen vraag:
Vandaag was ik even bij Leeuwenkamp 4x4 en Nick gaf aldaar aan dat het waarschijnlijk de stekkers van de Lambda Sondes zijn.
Dat is zeer aannemelijk, de huidige uitlaat (en ook de nieuwe die ik er in ga zetten) heeft deze sondes niet.
Groeten,
Jelle
Vandaag was ik even bij Leeuwenkamp 4x4 en Nick gaf aldaar aan dat het waarschijnlijk de stekkers van de Lambda Sondes zijn.
Dat is zeer aannemelijk, de huidige uitlaat (en ook de nieuwe die ik er in ga zetten) heeft deze sondes niet.
Groeten,
Jelle
Re: Range Rover Classic 3,9 V8 EFI; wat doet dit stekkertje?
via de kabel kleuren kun je in je elekt schema na kijken waar deze voor dienen , dan weet je het zeker