nieuw hier met een Defender vraagje

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Alexandra

nieuw hier met een Defender vraagje

Berichtdoor Alexandra » 08 Okt 2023, 11:02

Hoi, mijn naam is Alexandra, ik heb een 2015 Defender 90 en ben er super blij mee. Helaas doet de stoelverwarming links het niet meer. Garage heeft het reeds doorgemeten, schakelaar doet het prima, spanning komt aan (rechts werkt het wel gewoon). Schijnt dat alleen het verwarmingselement kapot is. Garage zegt, dat ze een hele nieuwe stoel bij LR moeten bestellen. Maar dat moet toch ook simpel opgelost kunnen worden, alleen nieuw elementje erin zetten? Heeft iemand ervaring hiermee, please? De koude dagen komen eraan… Dank alvast voor jullie reacties!
2015 Defender 90 Td4 2.2l Keswick green

Edward

Re: nieuw hier met een Defender vraagje

Berichtdoor Edward » 08 Okt 2023, 18:00

Bovenop het schuim van de stoel ligt een matje dat de warmte geeft. Daar komt wel eens draadbreuk in voor en dan doen ze het niet meer.

De bekleding eraf halen en neiwue matjes erin doen. Die zijn te koop bij iedere Land Rover onderdelenboer en de gebruikelijke verdachten in UK. (Paddock, Craddock, Mudstuff, etc, etc). Beetje handig persoon kan het zelf.

Een nieuwe stoel willen verkopen voor alleen de stoelverwarming is in mijn ogen niks minder dan oplichterij! Zelfs als je de stoel naar een autostoffeerder brengt ben je een fractie van een nieuwe stoel kwijt. :roll: :roll:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 08 Okt 2023, 18:33

Precies wat Edward zegt,

Hier in de stad (Leiden) https://www.deautobekleder.nl

Groet Ron

ps; Bij mijn 110 hebben ze wel eens gewoon het draadje weer aan het matje gesoldeerd.
110-Td5 X-tech 2006

Alexandra

Berichtdoor Alexandra » 09 Okt 2023, 11:11

Top! Bedankt. Hier kan ik mee verder!
2015 Defender 90 Td4 2.2l Keswick green

Terug naar “Nieuw op het forum”