Goeiedag mijn naam is Jacco en ben bezig om na 25 jaar Saab rijden een series 3 88 te zoeken.
Vind de pickup eigenlijk het mooiste. Dus als iemand nog een mooi 88 weet, houd ik me aanbevolen. Evt een pickup dak is prima.
Nieuw hier
Re: Nieuw hier
Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd via dit forum.
M.vr.gr. Robert
M.vr.gr. Robert
Defender 90 Td5 2002
RRC 1982
Sinds 2024 in Portugal
Series III 88 1972 (helaas in 2024 verkocht)
RRC 1982
Sinds 2024 in Portugal
Series III 88 1972 (helaas in 2024 verkocht)
-
Dannyhup1996
Ik heb een landrover 88 pickup of hardtop tekoop
-
Landmarcs
Jacco S schreef:Goeiedag mijn naam is Jacco en ben bezig om na 25 jaar Saab rijden een series 3 88 te zoeken.
Vind de pickup eigenlijk het mooiste. Dus als iemand nog een mooi 88 weet, houd ik me aanbevolen. Evt een pickup dak is prima.
Welkom !
Van SAAB naar een 88-pick-up is overigens wel van het ene naar het andere uiterste.
Van een degelijke en super veilige auto naar iets dat - in ieder geval vlgs de meesten - precies het tegendeel is.
Uiteindelijk lijkt het erop dat de traditionele LandRover een veilige auto is, althans als je naar de ongevalsstatistieken kijkt.
Misschien is het net één stap voor de auto met een scherpe donk midden op het stuur.
Deze dolk werd wel eens als ultieme veiligheidsmaatregel genoemd — ABS, airbags, etc maken de chauffeur alleen maar roekelozer.
Men noemt dit wel "De Wet van het Gelijkblijvend Risico". De man die deze WGR "groot" maakte was overigens een roker die uiteindelijk zelf uit het leven stapte.
Groeten MarcS
Dat zijn nogal een hoop aannames Marc. Mijn buurman hier had een paar Saab 99 staan. Daar was niks veiligs, noch comfortabels aan. En qua motorisering kwamen ze serieus overeen met een Serie: veel kabaal en verbruik maar geen daarbij passende prestaties. De remmen mochten nauwelijks zo heten en dan waren die dingen in behoorlijk goede staat......
Komt ie uit een Saab 9000, 9-3 of 9-5 dan klopt je verhaal iets meer.
Komt ie uit een Saab 9000, 9-3 of 9-5 dan klopt je verhaal iets meer.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:... . Mijn buurman hier had een paar Saab 99 staan. Daar was niks veiligs, noch comfortabels aan. ...
Hmm, ik had een andere indruk van de veiligheid van de auto's van (voorheen) Svenska Aeroplan Aktiebolaget.
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”