LRCH 35Y kamperen

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
jbladel

LRCH 35Y kamperen

Berichtdoor jbladel » 18 Apr 2023, 22:00

Hallo hallo!

Ik kom uiteraard buurten op het 35Y event (er van uitgaand dat de auto dan weer rijdt :lol: ), en neem zelfs twee vrienden mee.

Nu wil het geluk dat die twee vrienden alleen zo’n grote van de waard tent hebben.
Ik ben nog nooit op kampeerweekend geweest, zijn die plekken dusdanig groot dat zo’n tent op zn plek past (of twee plekken, met twee landrovers ernaast), zonder dat de haringen bij de buren staan? Of is het verstandiger om ze in mijn werptentje leggen :lol:

Goed, ik heb er in ieder geval zin in! Twee lrch leden, defender 90, 130 en in totaal met z’n 5en, kan alleen maar een feestje worden!
"Yeah could be bigger diameter. Could be different pressure, different tyre construction, different environment. If you’re human then psychology would play a role." - OutbackJoe, 2020

michel_

Re: LRCH 35Y kamperen

Berichtdoor michel_ » 19 Apr 2023, 23:17

Beste jbladel,

Leuk dat je er ook zin in hebt!
Bij kampeer-events van de LRCH is het concept altijd "compact kamperen", om zo veel mogelijk mensen te kunnen laten meegenieten van de events.

Daarom zijn de plekken op het jubileum 8x6m (8m breed) en is het idee dat er per lid 1 kaartje/plek wordt gekocht, niet met 2 leden op 1 plek (ik kan uit je post niet opmaken of jullie beide kaartjes hebben gekocht)

Als je bij elkaar wil staan het verstandig om samen bij de poort te verschijnen, zodat je achter elkaar naar binnen kan rijden.

Mvgr,

Michel
Jubileum kernteam
LRCH Allroad commissie lid, chef CP 30yrs jubi & 35yrs kernteamlid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

jbladel

Re: LRCH 35Y kamperen

Berichtdoor jbladel » 20 Apr 2023, 08:37

Bedankt voor de info!
"Yeah could be bigger diameter. Could be different pressure, different tyre construction, different environment. If you’re human then psychology would play a role." - OutbackJoe, 2020

Terug naar “Evenementen”