dagbezoek LRCH 35YRS

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
JvR

dagbezoek LRCH 35YRS

Berichtdoor JvR » 13 Apr 2023, 22:22

Hallo,
Omdat ik dit betreffende weekend alleen zaterdag kan leek het mij leuk om een bezoekje te brengen aan de LRCH verjaardag. Nu lees ik in FAQ dat het niet mogelijk is om op bezoek te komen en dat het een besloten feest is. Is dit juist?
Als het zo is vind ik het wel wel vreemd en ook erg jammer dat je als lid van de club niet op bezoek kan komen.
Hoor graag hoe het precies zit.
Groet,
Johan
Laatst gewijzigd door JvR op 18 Apr 2023, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Houston

Re: dagbezoek LHCH 35YRS

Berichtdoor Houston » 13 Apr 2023, 23:28

Zo heb ik het wel / ook begrepen, ja.

Contribute to the scenery; drive a Land Rover!

deusjevo

Berichtdoor deusjevo » 13 Apr 2023, 23:52

Schijnt te kloppen, komen geen dagkaarten voor zover ik begrepen heb.
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT

En ook nog wat modern gescharrel....

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 13 Apr 2023, 23:57

Wel grappig 2x zelfde fout LHCH ;)
110-Td5 X-tech 2006

JvR

Re: dagbezoek LRCH 35YRS

Berichtdoor JvR » 14 Apr 2023, 12:14

Tja, even niet helemaal bij de les......

Anthony

Berichtdoor Anthony » 09 Mei 2023, 20:59

Las zo juist dat je niet op bezoek kunt komen :cry: :roll:
echt jammer had me er best op verheugt!

Redchilly

Berichtdoor Redchilly » 14 Mei 2023, 23:38

Ik heb begrepen dat er op zondag mogelijkheid is om langs te komen voor het Concours d’Elegance.
Als dit zo is komen wij ook zeker langs, maar ik hoop dat iemand dit kan bevestigen?

deusjevo

Berichtdoor deusjevo » 15 Mei 2023, 08:11

Ik las dit in app groep van de Range Rover Classic Club NL

Hi all, ik wil hier toch even op reageren, zodat er geen aannames of verhalen in de wereld komen.

We zijn (door toedoen van een persoon) voor dit festival geconfronteerd geraakt met het moeten opstellen van een stikstofberekening.
Daarin moet alles worden meegenomen aan voertuigbewegingen van toevoer materiaal, deelnemers, maar ook bezoekers met dagkaarten en bezoekers van het Concours d’Elegance.
Het idee was, dat we júist bezoekers wilden toelaten; echter zonder terreinrijden en ritten rijden. Anders heb je kans dat bijv deelnemers uit Engeland niet kunnen deelnemen.
Maar áls we dat allemaal konden meenemen kwam de berekening zwaar negatief uit en volgt een procedure bij de Provincie van 26 weken......
Dát is dus de reden dat we dit hebben moeten cancellen.
Inmiddels is de vergunning verleent en hebben we ook in ons clubblad aangegeven dat we niemand mogen uitnodigen voor het concours op zondag, maar als je wilt komen ben je uiteraard welkom!
Check www.lrch.nl/concours voor meer info van een aantal écht unieke auto’s!
Dagkaarten zijn er niet.

De opmerking m.b.t. groepen begrijp ik niet helemaal, want we hebben júist extra aangegeven dat clubs bij elkaar kunnen staan, mits je wel met elkaar aankomt.

Ik hoop dat eea meer duidelijkheid heeft gegeven en zien uit naar jullie komst; als deelnemer met de RRCCNL of als bezoeker aan het Concours!
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT

En ook nog wat modern gescharrel....

jbladel

Berichtdoor jbladel » 15 Mei 2023, 23:33

Dit staat inderdaad ook in het club-blad dat in vandaag in de bus heb mogen ontvangen.

Lijkt me niet helemaal juist om de commissie af te vallen op het niet verstrekken van dagkaarten, terwijl ze juist zo hard gerend hebben om het hele programma mogelijk te maken ondanks de noodzaak van een stikstofbegroting.
"Yeah could be bigger diameter. Could be different pressure, different tyre construction, different environment. If you’re human then psychology would play a role." - OutbackJoe, 2020

Edward

Berichtdoor Edward » 16 Mei 2023, 11:23

Als iemand te voet aankomt om anderen te bezoeken of auto's te bekijken zal niemand je wegsturen. In de wereld van vandaag is het nu eenmaal de treurige realiteit dat ook een club moet voldoen aan de meest onhaalbare eisen voor een groep vrijwilligers.

Daar kunnen we over mopperen maar beter is voor nu om er mee om te gaan en de auto dus wat verder weg te zetten zodat de club er niet op aan gekeken kan worden. Beter nog: ga op de fiets. :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Evenementen”