Hallo,
Wie kan mij helpen aan een onderdelenlijst voor mijn Defender 90 uit 2006.
Graag met de originele LR-nummers.
Groeten,
Alphons Ros
Emmen
Onderdelenlijst Defender 90
- Erik Peters
Re: Onderdelenlijst Defender 90
Het onderdeelnummer van de originele onderdelenlijst (uitgegeven door Land Rover) voor de Defender is: STC9021CC
Zoeken op dit onderdeelnummer geeft meerdere mogelijkheden tot aanschaf (in boekvorm).
Oorspronkelijk is het een losbladig systeem in 2 ringbanden (ik heb STC9021CB en die gaat t/m 1999, vandaar dat ik ook bovengenoemd onderdeelnummer ook heb aangeschaft als heel dik boek).
Groet,
Erik
Zoeken op dit onderdeelnummer geeft meerdere mogelijkheden tot aanschaf (in boekvorm).
Oorspronkelijk is het een losbladig systeem in 2 ringbanden (ik heb STC9021CB en die gaat t/m 1999, vandaar dat ik ook bovengenoemd onderdeelnummer ook heb aangeschaft als heel dik boek).
Groet,
Erik
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
koop. cq bestel gewoon dat boek. en ook werkplaatshandboek, veeeeel makkelijker als je bezig bent dan op je tel liggen te bladeren en vergroten, wat een ellende, maar voor jou speciaal,
https://www.landroverweb.com/landrover/ ... -td5-puma/
hopelijk heb en vindt je wat je wil.
https://www.landroverweb.com/landrover/ ... -td5-puma/
hopelijk heb en vindt je wat je wil.
onderdelen lijst, voor wat, beurt, en neem aan td5, mocht het niet lukken ik heb ze allemaal maar graag pb, en heb gemerkt dat deze niet per mail gaan, te groot dus moet je mij een stik sturen.
Rimmerbros.com stelt 'n complete onderdelenlijst met genuine en aftermarket nummers + afbeeldingen voor o.a. Defender 90/110/130 -1983-2006 beschikbaar, gratis nog wel! Even 'n mailtje naar lrsales@rimmerbros.com.