Goedemorgen allen,
Graag wil ik mij even voor stellen. Ik ben Aldert Bergsma, woon in Zeist, Utrecht en ben in het bezit van een Land Rover 90. Deze heb ik 12 jaar geleden zelf opgehaald in Engeland en vanaf die tijd in mijn bezit gehad. Momenteel ben ik bezig deze helemaal op te knappen zodat we er nog jaren plezier van kunnen hebben en mee kunnen doen met de evenementen van de club.
Nu wil ik gelijk even met de deur in huis vallen met de volgende vraag. Ik ben opzoek naar assistentie van clubleden met het transporteren van een rollend chassis. Momenteel heb ik het chassis klaar en wil graag verder met de rest maar moet eerst plek maken. Ik zelf ben niet in het bezit van een trailer of een (rijdende) auto met trekhaak. Zijn er leden die het leuk vinden om mij te helpen met een transport ritje en te komen bomen/kijken onder het genot van bakje koffie mij een Land Rover Project.
Met vriendelijke groet,
Aldert Bergsma
Even voorstellen. Ik en mijn LaRo.
-
Aldert Bergsma
-
Landmarcs
Re: Even voorstellen. Mijn LaRo en ik
Toch maar even een "Welkom" posten (ook al lees ik liever "Mijn Laro en ik" als entrée)
Jammer genoeg kan ik je niet helpen, geen trekhaak en geen "E" achter mijn "B" (ik had mijn rijbewijs beter een paar jaar eerder gehaald).
Groeten MarcS
Jammer genoeg kan ik je niet helpen, geen trekhaak en geen "E" achter mijn "B" (ik had mijn rijbewijs beter een paar jaar eerder gehaald).
Groeten MarcS
Re: Even voorstellen. Ik en mijn LaRo.
Welkom, ik mis even waar dat chassis heen moet?
Ik woon sowieso niet omgeving Zeist maar wellicht handig om te weten?
Ik woon sowieso niet omgeving Zeist maar wellicht handig om te weten?
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
-
Aldert Bergsma
Re: Even voorstellen. Ik en mijn LaRo.
Goedemiddag,
bedankt voor de reacties, in de tussen tijd is het opgelost. chassis staat in de stalling. hij moest richting Utrecht.
groeten,
aldert
bedankt voor de reacties, in de tussen tijd is het opgelost. chassis staat in de stalling. hij moest richting Utrecht.
groeten,
aldert
Terug naar “Nieuw op het forum”