Goedemorgen,
Ik heb een brutale vraag, momenteel ben ik bezig met een Land Rover 90 opknappen. Hier heb ik wat assistentie bij nodig. Graag wil ik een rollend chassis wegbrengen naar een stalling zodat ik wat ruimte kan maken om de rest te doen. Helaas ben zelf niet in het bezit van een trailer waar deze op kan of een trekhaak die de trailer kan trekken (die zit onder de Land Rover natuurlijk). Zijn er mede Land Rover enthousiastelingen die mij willen helpen. Ik zelf ben woonachting in Zeist, Utrecht en zoek een transportje naar Utrecht, Lage Weide.
MVG
Aldert Bergsma
Onderwerp verplaatst naar "kroeg".
Chris / Forumbeheer
Assistentie bij Land Rover 90 project.
-
Aldert Bergsma
Re: Assistentie bij Land Rover 90 project.
Welkom. Vwb je vraag:
Karren: check, auto met trekhaak: check, omgeving Zeist: mmmhhhhh, not so much.
Mocht je hier niemand vinden kijk dan ff op Faceboek. Daar is een groep die Prikkerstransport heet en die gaat nergens anders over.

Karren: check, auto met trekhaak: check, omgeving Zeist: mmmhhhhh, not so much.
Mocht je hier niemand vinden kijk dan ff op Faceboek. Daar is een groep die Prikkerstransport heet en die gaat nergens anders over.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Aldert Bergsma
Hoi Edward,
Bedankt voor de reactie, ik zal het even onthouden. Was inderdaad niet op de hoogte van de deze prikkers pagina. Zo moeten we elkaar inderdaad helpen.
MVG
Aldert Bergsma
Bedankt voor de reactie, ik zal het even onthouden. Was inderdaad niet op de hoogte van de deze prikkers pagina. Zo moeten we elkaar inderdaad helpen.
MVG
Aldert Bergsma
hoi aldert, op de foto staat toch een auto met trekhaak en boels heeft wel even een autotransporter voor je.
Stuur erop, kentekenplaat op de achterbalk, tijdelijke stoel en gewoon gaan!

Edward van Vugt