Mijn naam is Hubert-Jan Busch uit de omgeving Breda. Ik ben nieuw aangesloten bij de LRCH. Leuk! Zin om nieuwe zaken te ontdekken, events bij te wonen en uiteraard de nodige gezelligheid te ervaren.
Wij hebben privé een Discovery Sport Si4 (241pk) [2015] gekocht. Mijn echtgenote rijdt zakelijk een Evoque Plug In Hybrid; fantastische auto, alleen die bijtelling
We waren al enige tijd op zoek naar een LandRover/Range Rover. Mijn collega (Defender TD4 als ik me niet vergis) was een dankbaar slachtoffer om alles te vragen en te delen. Lang verhaal kort. In eerste instantie serieus gekeken naar een Disco 4 (benzine), maar helaas geen geschikte kunnen vinden of een jonge 4 (SCV6) met serieuze prijs. Nog even een Defender 110 Td4/Td5 overwogen; ik moet zeggen, mijn vrouw heeft me zelden met zo'n big smile thuis zien komen, maar gezien de wegenbelasting, diesel en ook het (verwende luxe van mijn gezin) comfort, zou dat meer mijn ding worden, dan een reisauto voor het hele gezin; hoe leuk ook, maar iedereen moet het leuk vinden.
Met het budget dat we in onze gedachten hadden, liepen we tegen Disco's Sport aan. Misschien iets minder ruig, stoer, maar nog steeds een lekkere, ruime en comfortabele reisauto.
Ben er blij mee en kijk er naar uit om naar events te komen en een keer de off-road mogelijkheden voorzichtig te ontdekken. Tot ziens!