Zou Land Rover de nieuwe Defender inzetten zodat al zijn kwaliteiten een kans krijgen? Het predikaat The best 4x4 by far zou hiermee bevestigd worden. Ik ben benieuwd.
Chris
Dakar Rally
Re: Dakar Rally
dan rijst de vraag. zijn de auto s die er mee doen nog wel , dat merk, ze zijn zover aangepast dat ze niet meer van echt te onderscheiden zijn, behalve
motor en embleem. en ook de motor is te betwijfelen, dus blijft embleem over.
motor en embleem. en ook de motor is te betwijfelen, dus blijft embleem over.
-
Landmarcs
Ze gaan ook al jaren niet meer naar Dakar.
Je zou dus kunnen zeggen dat het een en al nep is.
Groeten MarcS
Je zou dus kunnen zeggen dat het een en al nep is.
Groeten MarcS
Ik dacht trouwens dat het sowieso voorwaarde was dat een rally-auto 'straatlegaal' zou zijn.
Maar tijdens het kijken heb ik wel meermaals achter mijn oren gekrabt over hoe je dergelijke creaties ooit langs de RDW kan krijgen.
Ik zal wel iets verkeerd begrepen hebben
Als je de luchtvering van de nieuwe Defender vervangt voor Reiger ophanging heb je geloof ik al 90% van het probleem te pakken.
Maar tijdens het kijken heb ik wel meermaals achter mijn oren gekrabt over hoe je dergelijke creaties ooit langs de RDW kan krijgen.
Ik zal wel iets verkeerd begrepen hebben
Als je de luchtvering van de nieuwe Defender vervangt voor Reiger ophanging heb je geloof ik al 90% van het probleem te pakken.
"Yeah could be bigger diameter. Could be different pressure, different tyre construction, different environment. If you’re human then psychology would play a role." - OutbackJoe, 2020