Goedenavond,
Ik vroeg mij af of de cd wisselaar in een Range Rover l322 van bouwjaar 2011 vervangen worden door een bluetooth module om muziek af te spelen ?
Cd wisselaar vervangen voor bluetooth module
-
Landmarcs
Re: Cd wisselaar vervangen voor bluetooth module
rrl322 schreef:Ik vroeg mij af of de cd wisselaar in een Range Rover l322 van bouwjaar 2011 vervangen worden door een bluetooth module om muziek af te spelen ?
Wie weet is dit iets wat je aan Roger "4x4Factor" moet vragen. Naar ik begreep is hij goed in dit soort "dingetjes".
Groeten MarcS
110-Td5 X-tech 2006
Geen idee of de radio al usb heeft, neem aan van wel. In. mijn bouwradio's heb ik gewoon een usb bluetooth adapter gestoken die het signaal vd telefoon naar de radio brengt.
Zo' usb stick kost 5 euri oid en werkt prima.
Zo' usb stick kost 5 euri oid en werkt prima.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Dat kan, zonder de headunit te vervangen. Er kan een bt module worden gekoppeld aan de CD ingang.
Op de radio kan je dan CD input selecteren en muziek van je telefoon/ipad etc. afspelen.
In mijn L322 had ik een GROM bt3 volgens mij. Ik denk zelfs dat ik die hier nog op de plank heb liggen.
Op de radio kan je dan CD input selecteren en muziek van je telefoon/ipad etc. afspelen.
In mijn L322 had ik een GROM bt3 volgens mij. Ik denk zelfs dat ik die hier nog op de plank heb liggen.