Voorstelling

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Redchilly

Voorstelling

Berichtdoor Redchilly » 26 Okt 2022, 00:34

Hoewel ik af en toe al rondgesnuffeld heb op het forum zal ik mij nu ook maar eens voorstellen.

Sinds enige jaren rijden we een Disco 2 uit 2000.
Gekocht als extra auto om met name ritten te rijden en off-roaden.
Met een enkele uitzondering is dat er helaas nog niet veel van gekomen,
en rijdt ik voor dagelijks vervoer voornamelijk in een Renault Twizzy of onze bestelwagen van onze bloemenwinkel (Peugeot Partner)
Maar in onze vrije tijd proberen we toch vaak de LaRo te pakken als we iets gaan ondernemen.

Zo zijn we regelmatig bij vrienden te vinden die op Terschelling wonen, waar onze Disco zich helemaal thuis voelt.

IMG_8340.jpeg

Ook hebben we wel eens een parcours gereden en hebben we de meeste routes bij Furstenau gereden.

1 (1).jpeg

Afgelopen najaar hebben we een road-trip gemaakt door zuid Noorwegen, waar we iedere dag naar een andere locatie gereden zijn.

1 (2).jpeg

Voor de liefhebbers hebben we een verslag gemaakt met een GoPro in de auto, de film kun je hier vinden:
https://www.dropbox.com/s/ouy50d9tvxab6 ... 2.mp4?dl=0

Dit keer overnacht in hotels en huisjes, maar de planning is de Disco aan te passen naar een mobiele slaapplaats.
Voorlopige planning is een 270 luifel met zijpanelen en zo veel mogelijk naast de auto zijn,
en de binnenkant ombouwen met een verhoogd vlak met bed er op en lades er onder voor de spullen.
De plannen zijn nog niet definitief, maar inmiddels zijn we voor 90% er uit dat dit het moet gaan worden.

Voor het uitwerken van deze plannen zijn we afgelopen zondag op de 4x4vakantiebeurs geweest, waar we ook kennis hebben gemaakt met de LRCH.
Die avond thuis meteen ingeschreven en komende zondag (30 oktober) mogen meerijden met de Halloween rit.
We hebben er zin in en hopen daar een aantal mede enthousiastelingen te mogen ontmoeten :)

Terug naar “Nieuw op het forum”