Goedemorgen,
Ik ben Corné Bax en kom uit Schijndel Nbr.
Met name mijn vrouw is ontzettend gek op de Land Rover Defender.
Zij zou er dan ook graag 1 willen bezitten echter is dat op dit moment door andere projecten nog even niet mogelijk.
Echter heeft zij nog nooit in een Defender kunnen rijden en weet dus ook niet hoe dit rijd.
Nu is zij onlangs 50 geworden en ik heb haar beloofd om voor een dagje Defender rijden te zorgen.
Helaas valt dat nog niet mee en heb tot op heden nog niemand gevonden waar we voor 1 dag een Defender kunnen huren.
Het betreft hier dus gewoon een dagje rijden op de openbare weg en dus niet het terrein rijden omdat ze dit na aanschaf in de toekomst ook niet zal gaan doen.
Grote vraag is dan ook of er iemand voor 1 dag zijn Defender wil verhuren zodat zij er 1 dag mee kan rijden en beleven wat dit inhoud?
Graag via mail op: cornebax1972@outlook.com
of via app op : 06-50626911
Bvd
Met vriendelijke groeten,
Corné Bax
Defender voor een dag gevraagd?
Re: Defender voor een dag gevraagd?
Heb je Paul van Larorent.nl al gevraagd?
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Larorent heb ik benaderd en daar kan het op zich wel echter alleen buiten het seizoen.
Deze zit ook nog wel een eind van Schijndel af wat het weer lastiger maakt met ophalen en terugbrengen.
Tevens huur je daar een volledig uitgeruste Defender en dat is ook niet nodig.
Deze zit ook nog wel een eind van Schijndel af wat het weer lastiger maakt met ophalen en terugbrengen.
-
Landmarcs
Corné Bax schreef:Larorent heb ik benaderd en daar kan het op zich wel echter alleen buiten het seizoen.
Is het al gelukt ?
Zo niet ... dan boek je toch een leuk lang weekend (of beter een hele week) buiten het seizoen met een Larorent LandRover.
Eén dag is geen dag, die eerste dag gaat snel voorbij, je begint toch vooral met wennen aan de eigen(aardig)heden van de Defender.
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”