Mijn naam is René en ik ben 43 jaar en kom het meeste in het zuiden van het land (Brabant/Limburg).
Ik ben eigenlijk altijd al gefascineerd geweest van "hoekige" Land Rovers. Echter door een aangeboren handicap aan mijn rechter arm waren de series en de defenders tot nu toe eigenlijk altijd buiten mijn reikwijdte (letterlijk zelfs
Dus eigenlijk had ik deze droom al uit mijn hoofd gezet, tot dat ik een tijd geleden in eens per toeval een Serie III met automaat tegen kwam op marktplaats. Na wat onderzoek bleek dat deze omgebouwd was, en toen dacht ik waarom ook niet.
Dat moet bij een modulair systeem als een Series toch best te doen zijn. Dat gaat mijn nieuwe project worden !
Ik ben lang heel actief geweest op het VWpassat forum en daar deden we ook vaak dingen die stealers euh ik bedoel dealers
Dus mijn ervaring is dat de meeste praktijk kennis meestal op forums te vinden is. Daarom heb ik mij dan ook hier aangemeld heb om voordat ik echt een Land Rover ga aanschaffen en ombouwen, eerst zoveel mogelijk kennis wil opdoen.
En natuurlijk is het ook de bedoeling om het project, als het ook echt van de grond komt, hier als een project bij te houden.
Zodat ik op die manier ook mijn steentje kan bij dragen aan kennisdeling.
Met vriendelijke groet
RenéR
PS.: Als men tips heeft hoor ik het graag. Als men denkt dat ik een klap van de molen gehad heb met mijn plan hoor ik het ook graag, maar dan ook graag waarom