vandaag diesel lek, rubberen slang verbind drukregelaar en cil kop. td5, achter inlaat spruitstuk en cil kop.
op de afbeelding van lr016319 staat hij.
maar wat is het losse onderdeelnr van die pijp. cq slang.
kan het nergens in het onderdelenboek vinden, wie heeft dit nr voor mij.
weet kan het bij een hydrauliek man laten persen, maar wil het liever bestellen.
o ja, anwb 15min opgelost met nieuw stuk benzine slang en 2 slangen klemmen.
voorlopig goed, maar nood.
pipe regulator-kop td5
-
JohanFreelander
- Berichten: 269
- Lid geworden op: 12 Jun 2019, 20:09
Re: pipe regulator-kop td5
Volgens mij moet je dan de complete drukregelaar kopen.
Ik had destiijds bij de bekende firma in Udenhout de mazzel dat de slang
in het rek lag. Even rondbellen loont in dit geval.
Ik heb een ringsleutel destijds omgebouwd tot speciale tool. Je krijgt de nippel met
normaal gereedschap niet vast in de kop.
Groet Johan
Ik had destiijds bij de bekende firma in Udenhout de mazzel dat de slang
in het rek lag. Even rondbellen loont in dit geval.
Ik heb een ringsleutel destijds omgebouwd tot speciale tool. Je krijgt de nippel met
normaal gereedschap niet vast in de kop.
Groet Johan
Defender 130 2002
Re: pipe regulator-kop td5
in onderdelenboek is dit zo. pijp bij de regelaar. maar die andere regelaar is zonder die pijp. hoe gaat hier dan de diesel naar de kop. heeft deze dan die pijp niet.
anwb was er zo mee klaar, met een lange schroevendraaier tikte hij het busje er zo van af. dus vervangen door die slangenklem is denk ik ook goed.
dus zonder los te halen van die vervelende moer.
anwb was er zo mee klaar, met een lange schroevendraaier tikte hij het busje er zo van af. dus vervangen door die slangenklem is denk ik ook goed.
dus zonder los te halen van die vervelende moer.
- Erik Peters
- Berichten: 3074
- Lid geworden op: 27 Sep 2007, 18:33
- Locatie: Heino
Re: pipe regulator-kop td5
pascal110 schreef:dus vervangen door die slangenklem is denk ik ook goed.
Ja, dat denk ik wel, voor het mooi is zo'n geperste huls netter.
Onlangs nog een nieuwe brandstofleiding gemaakt voor een oud trekkertje. Een met metaal omvlochten brandstofleiding (waar dan ook nog een afsluitkraantje in zit) en dan zijn die pershulsjes ideaal. Bij gebruik van een slangklem blijf je altijd die scherpe uitstekende stukjes metaaldraad houden waar je je zo lekker aan kunt prikken.
Maar je moet wel een persje hebben voor die hulsjes.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten