Ben sinds vorige week bezitter van een 1996 Defender 110, gereviseerd en zelf opgehaald in Spanje.
Ben woonachtig in Frankrijk (Normandië), dus zal niet veel gebruik maken van club activiteiten, maar wil dit forum graag gebruiken ingeval ik vragen heb over bepaalde aanpassingen/reparaties waar ik zelf zo snel niet uitkom.
Ruud
Even voorstellen
-
Landmarcs
Re: Even voorstellen
Ahh un Land ... Soiez le bienvenu.
We zijn hier natuurlijk wel nieuwsgierig naar een plaatje.
Verder ben ik dan ook nog eens nieuwsgierig naar (±) waar in Normanië.
Het Franse Normandie is een stuk groter als wat de meesten vanuit Nederland ervan denken.
Basse en Haute Normandie ... het begint al daar waar Picardie ophoudt.
Het eindigt pas bij de Mont St.Michel (of 50 km vóór Le Mans of Chartres).
Groeten MarcS
We zijn hier natuurlijk wel nieuwsgierig naar een plaatje.
Verder ben ik dan ook nog eens nieuwsgierig naar (±) waar in Normanië.
Het Franse Normandie is een stuk groter als wat de meesten vanuit Nederland ervan denken.
Basse en Haute Normandie ... het begint al daar waar Picardie ophoudt.
Het eindigt pas bij de Mont St.Michel (of 50 km vóór Le Mans of Chartres).
Groeten MarcS
Hallo Marc,
Normandië is inderdaad enorm groot, Ik woon in de Cotentin-Manche, aan de westkant tegenover Jersey.
Mooie natuur, geen industrie, schone lucht, micro klimaat door warme golfstroom. Onbekend bij velen, maar wonderbaarlijk mooie plek!
In de bijlage plaatje na aankomst uit Spanje (hoop dat het gied overkomt).
Met vriendelijke groet,
Ruud
Normandië is inderdaad enorm groot, Ik woon in de Cotentin-Manche, aan de westkant tegenover Jersey.
Mooie natuur, geen industrie, schone lucht, micro klimaat door warme golfstroom. Onbekend bij velen, maar wonderbaarlijk mooie plek!
In de bijlage plaatje na aankomst uit Spanje (hoop dat het gied overkomt).
Met vriendelijke groet,
Ruud
-
Landmarcs
RuudHvdR schreef:Normandië is inderdaad enorm groot, Ik woon in de Cotentin-Manche, aan de westkant tegenover Jersey.
Ah, al weer bewezen dat ik niet tot de categorie "velen" behoor. Lang geleden liep ik een stuk van de GR 223, ik herinner me Les Pieux, en natuurlijk de Cap de la Hague omdat dit ook een soort "finisterre" of "lands-end" is. De centrale van Flamanville is natuurlijk een minpuntje. Ik leerde daar overigens dat een paraplu in Normandië een handig attribuut is, het regende niet per se veel, maar wel heel vaak.
Ik ben er overigens ook meermaals op de fiets geweest, als je geen bezwaar hebt tegen de vele kleine hellinkjes is het er heel mooi fietsen, en zoals je schrijft: een door velen miskend gebied.
Groeten MarcS
- Erik Peters
RuudHvdR schreef:In de bijlage plaatje na aankomst uit Spanje (hoop dat het goed overkomt).
Dat plaatje in die bijlage, is pas te zien als je (na uploaden) het plaatje invoegt in de tekst. Tevens moet het plaatje niet te groot zijn (max: 1000 x 1000 pixels), maar als er een groen vinkje bij staat moet het lukken.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Terug naar “Nieuw op het forum”