Af en toe, als ik bv voor een rood stoplicht de koppeling intrap en de defender laat "uitrollen" komt er een raar gebrom uit de versnellingsbak (LT77) wat stopt als ik de versnellingspook in "neutraal" zet. Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Vast bedankt!
E. Mulder
Defender 110, HS Intern.2.8: gebrom uit versnellingsbak
-
Everhard Mulder
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 26 Mei 2012, 21:12
Re: Defender 110, HS Intern.2.8: gebrom uit versnellingsbak
Dat kon weleens het einde van de bak inluiden, een lt77 achter een hs 2.8 heeft het zwaar. Olie er uit laten lopen (evt.door een zeef) en kijken hoe die is.
Re: Defender 110, HS Intern.2.8: gebrom uit versnellingsbak
Eerst vulplug er uit zodat tie vlot leegloopt.
Re: Defender 110, HS Intern.2.8: gebrom uit versnellingsbak
ze zeggen dat een 380 meer aankan als de 77, en de 380 heeft al problemen met het koppel van de international, dat is de rede dat ik hem weer eruitgehaald heb na 2x de bak stuk te hebben, mn lange stukken met gewicht erachter 4000kg olie wordt dan veel te warm.
maar een troost vroeg of laat krijg je slijtage, dus reviseren zou ik zeggen.
maar een troost vroeg of laat krijg je slijtage, dus reviseren zou ik zeggen.
Re: Defender 110, HS Intern.2.8: gebrom uit versnellingsbak
Ik heb de LT77 gemonteerd met de 4,6 liter V8 in RR
Geeft geen merkbare problemen (zijn weer 50.000 km verder)
Ding is wel gekoeld in grote radiateur + extra koeler (alles uit 3,9 gepikt)
Officieel zou het niet sterk genoeg zijn, maar ik wil geen ZF.
Geeft geen merkbare problemen (zijn weer 50.000 km verder)
Ding is wel gekoeld in grote radiateur + extra koeler (alles uit 3,9 gepikt)
Officieel zou het niet sterk genoeg zijn, maar ik wil geen ZF.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten