Hallo
Ik wilde me op deze laatste dat van het jaar voorstellen. Paul en zoon Daan. Daan heeft sinds een half jaar een Land Rover Series III 109 '79. 2.25 D Santana. We zijn die aan het opknappen. Stilaan zijn we toch wat meer tegen gekomen dan we hadden verwacht. Dat is eigenlijk nooit anders hoor.
We hebben samen aan een Peugeot 404 '64 gewerkt en daarna aan een MGA '57. Toen heb ik een Fiat 500 '71 onder handen gehad en een Moto Guzzi '82. En afgelopen jaar een Fiat 600 uit 73. Een paar van onze auto's staan op http://www.mgacoupe.nl
-- Paul
Nieuw op het forum
-
Landmarcs
Re: Nieuw op het forum
Tja, hoeveel je tegenkomt (of juist mist) hangt natuurlijk erg af van het startpunt (en van je verwachtingen).
Groeten MarcS
Groeten MarcS
Het is idd bij iedere oude auto dat een reparatie uit de hand loopt en er meer gedaan moet worden. Bij een restauratie is zeker ook zo maar ligt het ook erg aan de zelfbeheersing vd restaurateur.
Als ik op TV mensen roestige bouten terug zie draaien in een gerepareerde auto vind ik dat zowel ergerlijk als heel knap! Ik kan dat namelijk niet
Succes met het project! Mijn '63 er Serie II is al 18 jaar een project. Met 1 avond in de week gaat dat tergend langzaam!

Als ik op TV mensen roestige bouten terug zie draaien in een gerepareerde auto vind ik dat zowel ergerlijk als heel knap! Ik kan dat namelijk niet
Succes met het project! Mijn '63 er Serie II is al 18 jaar een project. Met 1 avond in de week gaat dat tergend langzaam!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
ha die paul,
als ik naar je pagina kijk, komt dat goed, want daar heb je meer gedaan als alleen maar netjes maken, echt mooi, en veel tijd, dus je wist al nou ja daan waar hij aan begon.
komt goed
als ik naar je pagina kijk, komt dat goed, want daar heb je meer gedaan als alleen maar netjes maken, echt mooi, en veel tijd, dus je wist al nou ja daan waar hij aan begon.
komt goed
Terug naar “Nieuw op het forum”