Ik gebruik RAVE als werkplaatshandboek.
De 'rave.exe file' start Adobe Acrobat Reader versie 4.0, die vervolgens alle pdf's binnenhengelt, maar sinds kort wordt die kennelijk niet meer ondersteund door de huidige versie van Windows 10.
Iemand enig idee hoe ik RAVE weer binnen kan komen?
De rave.exe file aanpassen of kan het simpeler?
Onderwerp verplaatst naar "kroeg" is geen Land Rover Techniek onderwerp.
Chris / Forumbeheer
RAVE
Re: RAVE
Is er echt helemaal niemand, die hier een oplossing voor heeft? Kan het me niet voorstellen.
Een IT probleempje waar ongetwijfeld veel meer mensen tegenaan lopen; ik ben vast niet de enige.
Weet iemand wellicht de weg naar Rob Stewart? Die heeft zeker een oplossing (zoals hij voor ongeveer alles op Land Rover gebied een oplossing had); IT-achtergrond heeft hij ook nog!
Een IT probleempje waar ongetwijfeld veel meer mensen tegenaan lopen; ik ben vast niet de enige.
Weet iemand wellicht de weg naar Rob Stewart? Die heeft zeker een oplossing (zoals hij voor ongeveer alles op Land Rover gebied een oplossing had); IT-achtergrond heeft hij ook nog!
Absoluut geestig, Mark; Youp is er niets bij.
Maar de bedoeling van een forum is dat er vragen gesteld worden, waarop dan antwoorden komen.
Mijn vraag is serieus bedoeld. De oplossing hoeft overigens niet perse van Rob te komen, maar een zinnig antwoord zal ik op prijs stellen; dank bij voorbaat.
Maar de bedoeling van een forum is dat er vragen gesteld worden, waarop dan antwoorden komen.
Mijn vraag is serieus bedoeld. De oplossing hoeft overigens niet perse van Rob te komen, maar een zinnig antwoord zal ik op prijs stellen; dank bij voorbaat.
Gebruik nooit een Rave. ik heb gewoon boeken van papier die je naast de auto op een werkbank kunt gooien.
En een forum is idd voor vragen, vooral vragen gerelateerd aan het forum onderwerp. Dit is een Land Rover forum, voor Adobe vraagstukken moet je een IT forum hebben.......
En een forum is idd voor vragen, vooral vragen gerelateerd aan het forum onderwerp. Dit is een Land Rover forum, voor Adobe vraagstukken moet je een IT forum hebben.......
Laatst gewijzigd door Edward op 28 Aug 2021, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- Joep Weijers
Rechter muisknop op de rave.exe -> Eigenschappen -> Compatibiliteit en dan een compatibiliteitsmodus selecteren?
1986 One-Ten CSW V8
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
- Erik Peters
kuyperh schreef:Een echt papieren werkplaatshandboek zou ik dolgraag hebben natuurlijk
En voor de Puma 2,2 l is die er niet. Je zult je dan moeten behelpen met het werkplaatshandboek voor de Puma 2.4 liter.
Daarvan vond ik een Duitstalige pdf. En de 2.2 l schijnt motorisch maar licht af te wijken en die verschillen zouden in 18 pagina's beschreven kunnen worden.
Overigens als de RAVE naast Adobe Acrobat Reader ook gebruik maakt van (Adobe) Flash, dan gaat het ook niet meer werken, want Flash wordt niet meer ondersteunt in de nieuwste versie van Windows 10 (zelfs sinds 1 januari dit jaar 'End of Life' bij Adobe).
Je zal het nog kunnen gebruiken op een oude computer, met oude software.......
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
ik heb eventueel een pdf "MY2007-on" engelstalig
Groet Ron
Ps. Misschien kan je hier wat mee, kwam ik op een ander forum tegen.
https://topix.landrover.jlrext.com/topi ... lookupForm
Groet Ron
Ps. Misschien kan je hier wat mee, kwam ik op een ander forum tegen.
https://topix.landrover.jlrext.com/topi ... lookupForm
110-Td5 X-tech 2006