Op zoek naar FL-95-VL

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
daan0411

Op zoek naar FL-95-VL

Berichtdoor daan0411 » 02 Aug 2021, 21:16

Hallo,

Mijn naam is Daan en ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben voor mijn vader op een zoektocht naar een witte range rover uit 1979 met het kenteken FL-95-VL. Deze is vroeger namelijk van zijn vader geweest. En willen we (misschien) als de eigenaar dat ook wilt overkopen. Daarom is mijn vraag of er op dit forum toevallig iemand is die de eigenaar hiervan kent.

Edward

Re: Op zoek naar FL-95-VL

Berichtdoor Edward » 02 Aug 2021, 22:34

Het kenteken bestaat iig nog al is de apk sinds 1982 verlopen. Lijkt er dus op dat ie ergens ver weg in een hoek staat te wachten tot er ooit iets mee gebeurt.

Je kunt de Rdw vragen de huidige eigenaar te benaderen. Als die daarop zit te wachten kunnen ze jullie met elkaar in contact brengen. Tenminste zo ging het een aantal jaar geleden, geen idee of deze service inmiddels niet wegbezuinigd is.....
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

daan0411

Berichtdoor daan0411 » 03 Aug 2021, 20:58

Edward schreef:Het kenteken bestaat iig nog al is de apk sinds 1982 verlopen. Lijkt er dus op dat ie ergens ver weg in een hoek staat te wachten tot er ooit iets mee gebeurt.

Je kunt de Rdw vragen de huidige eigenaar te benaderen. Als die daarop zit te wachten kunnen ze jullie met elkaar in contact brengen. Tenminste zo ging het een aantal jaar geleden, geen idee of deze service inmiddels niet wegbezuinigd is.....

Bedankt voor je hulp. Ik ga het even navragen bij de RDW. Ik had toen ik het kenteken checkte ook gezien dat de apk al sinds 1982 is verlopen, maar vraag me af of dat klopt. Op de site van de RDW staat namelijk dat het niet geregistreerd is en de auto is in de tussentijd meerdere keren van eigenaar gewisseld.

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 03 Aug 2021, 22:03

Op de site van de RDW staat ook dat de auto niet WAM verzekerd is. Dus is het kenteken geschorst, dan geen APK en verzekeringsplicht.
Ook een geschorste auto kan wel verkocht worden (en weer geschorst door de nieuwe eigenaar).

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Terug naar “Nieuw op het forum”