Het is of een Berlingo of een Partner, kan ik eindelijk normaal spullen ophalen en een aanhanger erbij aanschaffen, stuk makkelijker om onderdelen op te halen. Ze zijn vrijwel lood om out ijzer, maar verwacht de Berlingo mee te nemen ivm openslaande achterdeuren i.p.v. een klep (handig met inladen). Betreft allebei een 1.8 benzine.
Zou mooi zijn als het morgenvroeg doorgaat, want moet in de avond weer onderdelen ophalen (wellicht kan ik met geluk nog wat meer overnemen).
Morgen auto ophalen.
Morgen auto ophalen.
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.
Re: Morgen auto ophalen.
Ondertussen een gegalvaniseerde aanhanger met relatief nieuwe banden, 1,6x2m alleen nieuwe bodem er in maken. 150 euro. Geen gek bedrag naar mijn idee. Ook even met Edward overlegt voor de bodem en ophoging zijkanten. Dan heb ik een klein busje en aanhanger zodat alles makkelijker gaat worden en ik wat tuin klusjes kan doen (of een beetje vervoer voor anderen van onderdelen) om extra te verdienen voor een LaRo. Wil nu echt evengoed doorpakken en kijk ondertussen naar het opstarten van een eigen bedrijfje (tig keer tot in den treuren uitgezocht, dus makkelijk te regelen).
Vervolgens met een eigen bedrijfje natuurlijk weer diverse voordelen. Ik wil er nu voor gaan!
Vervolgens met een eigen bedrijfje natuurlijk weer diverse voordelen. Ik wil er nu voor gaan!
Als ik morgen de wings ga ophalen kan ik wellicht meer van een donor auto overnemen, shutbord met werk, dashboard, motorkap, raamframe die goed is, deuren met werk en achterdeur. Maar vrees dat het nu nog niet te betalen is voor mij. Even afwachten dus en afhankelijk van kosten wat ik moet betalen voor de auto.
Ook even leuk contact gehad met de punt, geen gekke man op gevoel. Maar wel wat klussen voor extra geld dus.
Ook even leuk contact gehad met de punt, geen gekke man op gevoel. Maar wel wat klussen voor extra geld dus.
Twee auto’s waren roestbakken, weer rondgebeld om stomme lage biedingen te doen en morgen achter een fiat doblo aan in de buurt. Maar het is wel leuk om gewoon stom te bieden onder de prijzen door
Gisteren een versnellingsbak van een Audi A3 vervangen (beetje mee geholpen), dus weer een stukje ervaring erbij.
Bod op een chassis (met papieren) defender V8 afgewezen. Hij vroeg er belachelijk veel voor, en heeft mijn bod afgeslagen.
Bod op een chassis (met papieren) defender V8 afgewezen. Hij vroeg er belachelijk veel voor, en heeft mijn bod afgeslagen.
-
Landmarcs
Misschien ook eens in het nabije Duitsland rondkijken ?
Ik hoorde gister van een toevallige buurman van vrienden dat hij een 10 jaar oude Defender uit Duitsland had kunnen kopen voor een "prijsje" dat slechts 2/3 was van wat ze in Nederland voor een 12 jaar oude vroegen.
Groeten MarcS
Ik hoorde gister van een toevallige buurman van vrienden dat hij een 10 jaar oude Defender uit Duitsland had kunnen kopen voor een "prijsje" dat slechts 2/3 was van wat ze in Nederland voor een 12 jaar oude vroegen.
Groeten MarcS
Het is hem niet geworden omdat het roestbakken waren, morgen een Doblo bezichtigen en wachten op een antwoord van een dealer ergens uit het midden van het land. Die vond mijn manier van handelen onprettig en te eerlijk en hard.
heeft de advertentie zelf al weggehaald dus wie weet... er zou morgen een koper langskomen en vroeg hem direct wat die dan geboden had en hij werd pissig of dat wat uitmaakte, dus hij was aan het liegen omdat de koper nog moet komen... Social enginering is zo leuk (was een onderdeel van mijn vroegere beroep).
Ondertussen een mega deal gesloten (echt super gelukkig mee) en een super mooi project mogen zien (zwaar professioneel) met uitleg en tips. Verder wachten op een afspraak om een motorkap op te halen.
Ook zat ik in twijfel over een tussenschot en denk dat ik toch maar die deal ga maken. Kom dan alleen weer ver over mijn maandbedrag heen, maar moet soms ook een beetje doorzetten (tijdelijke extra auto en aanhanger stond totaal niet op de planning).
Ondertussen een mega deal gesloten (echt super gelukkig mee) en een super mooi project mogen zien (zwaar professioneel) met uitleg en tips. Verder wachten op een afspraak om een motorkap op te halen.
Ook zat ik in twijfel over een tussenschot en denk dat ik toch maar die deal ga maken. Kom dan alleen weer ver over mijn maandbedrag heen, maar moet soms ook een beetje doorzetten (tijdelijke extra auto en aanhanger stond totaal niet op de planning).
Ondertussen ben ik nu met een bluf deal bezig voor een 110. Gaat om Hofman in Leek voor de 110. Mijn max bod is absoluut ver 50% onder de vraagprijs. Meer is het echt niet waard
Daar trapt Hofman niet in gok ik, die laat hem nog liever verder rotten.
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
-
Landmarcs
deusjevo schreef:Daar trapt Hofman niet in gok ik, die laat hem nog liever verder rotten.
Tja, d'r zijn mensen die denken dat een LandRover net als (sommige) wijn met de jaren beter wordt.
Het ongemakkelijke is dat dit gedachtegoed niet alleen bij verkopers maar ook bij kopers leeft.
Wat betreft die wijn heb je dan ook nog eens een onoplosbaar dilemma: "Wanneer moet ik 'm dan opdrinken?"
Je zou er geheelonthouder van worden.
Groeten MarcS
Hofman vraagt sowieso altijd teveel voor z'n Land Rovers. 
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!