Hallo,
Na veel te lang stilgezeten te hebben konden we onze fotocamera's weer onder het stof vandaan halen.
In ieder geval bedankt dat we weer aanwezig mochten zijn, hierbij een linkje naar een aantal foto's die wij hebben gemaakt.
https://www.flickr.com/photos/marco_pep ... 9414545939
Groetjes,
Marco en Frank
Land Rover Dag Trialwedstrijd 13 Juni 2021
Re: Land Rover Dag Trialwedstrijd 13 Juni 2021
Leuk!
Bedankt voor de foto’s, ik had trouwens begrepen dat er geen publiek mocht komen maar volgens mij was er genoeg publiek?
Bedankt voor de foto’s, ik had trouwens begrepen dat er geen publiek mocht komen maar volgens mij was er genoeg publiek?
Range Rover Classic 1972 in de kleur Epsom Green
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Citroën Dyane 1968 in de kleur Blanc EWT
En ook nog wat modern gescharrel....
Hoi,
Volgens mij waren de meeste mensen die langs de kant stonden, mensen die ook ingeschreven waren om te rijden, maar soms duurde het wel ff voordat ze aan de beurt waren voor een proef.
En het een beetje (te) warm was om in de auto te blijven zitten, dan maar alvast de proef verkennen hoe de concurentie het doet.
Maar dat is wat ik gezien heb.
Volgens mij waren de meeste mensen die langs de kant stonden, mensen die ook ingeschreven waren om te rijden, maar soms duurde het wel ff voordat ze aan de beurt waren voor een proef.
En het een beetje (te) warm was om in de auto te blijven zitten, dan maar alvast de proef verkennen hoe de concurentie het doet.
Maar dat is wat ik gezien heb.
Mooie foto's en leuk om te zien.
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.