Vreemde laro’s
-
109 is je ware
Vreemde laro’s
Hi allen! Heb me net weer even zitten verlekkeren op marktplaats maar verbaast me elke keer weer over de domheid,onwetendheid of sluwe geslepenheid van de aanbieders.bv een Laro uit 1963 met s3 carrosserie en interieur,nog lelijker gemaakt door montage vn spatbordverbreders ,superbrede velgen en brede terreinbanden.wij lachen erom maar als beginneling zou je er maar intrappen.waarschijnlijk ook nog een s3chassis waar in kleinstukje S2 chassis met nummer in gelast is.toen die oldtimerregeling vnaf 25jaar mrb vrij met typische Hollandse gatenkaas en mazen in de wet mentaliteit ingevoerd wet was het aanvankelijk voldoende een stukje uit een ouder chassis te slijpen met daarop het nr. Een collega had dat met een Range Rover willen doen maar voordat hij dit gefixt had veranderden de eisen en moest een veel groter deel vn het chassis echt vn een oldtimer afkomstig zijn en moest hij zodoende een ander chassis uit Engeland laten komen.uiteindelijk gaf hij het maar op en kocht om zijn graafmachientje te trekken zon Vette Amerikaanse pick-up vn na 2000 vn het merk BIG,Het type BIG,het model TERIBLE en dus als al die Amerikanen vn na de jaren 50,60 niet om aan te zien of je moet vn olifanten in een porseleinkast houden.Sind rammel rovers door vreemde,niet Engelse firma’s geproduceerd worden zien ze er ook niet meer uit.Voor echte stijl moet je nog steeds bij de Engelsen of de Italianen zijn.Ook de Fransen konden er in het verleden wat van.Zo dat ben ik weer kwijt,nu ben ik aan een biertje toe.Groet.
Re: Vreemde laro’s
Het mag van eender welke koper verwacht worden dat ie zich verdiept in wat ie koopt. Natuurlijk is dat geen vrijbrief voor oplichting.
Tegelijkertijd kán de auto die je benoemt niet deugen maar het kán ook allemaal in orde zijn.
Assumption is the mother of all fuck ups.
Tegelijkertijd kán de auto die je benoemt niet deugen maar het kán ook allemaal in orde zijn.
Assumption is the mother of all fuck ups.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968