Goedemiddag,
En nog een vraag.
De voorstoelen van mijn laro disco zijn echt versleten. Andere zijn lastig aan te komen....
Tuurlijk kan opnieuw bekleden, maar dat vind ik voor nu te duur.
Passen er andere stoelen van bijvoorbeeld een disco 3 of is het onderstel over te zetten op andere stoelen?
Hoor graag.
Groet,
Ber
Welke stoelen passen in een discovery 2?
Re: Welke stoelen passen in een discovery 2?
Maatwerk kunstleer in kleurkeuze 75 euro voor twee voorstoelen (inc. verzenden).
Als je zoekt op internet zijn er meer aanbieders. Ik heb lukraak maar een paar dingen uitgekozen maar allemaal rond de 75 euro voor diverse Landrovers. Mooie goedkope (tijdelijke?) oplossing.
PS: Had geen zin om alle aanbieders bij langs te gaan en naar het exacte type te zoeken
PS: Had geen zin om alle aanbieders bij langs te gaan en naar het exacte type te zoeken
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.
Re: Welke stoelen passen in een discovery 2?
Tis wat je wilt spenderen. Ik heb een set 2e hands leren gant stoelen gekocht met cubby en bediening voor 200 euri. Die heb ik laten herstellen waar nodig bij de stoffeerder met nieuwe stoelverwarming voor nog een keer 200 euri.
Montage is dan natuurlijk plug and play. Wel ff ook de stoelen aanzetten in de ecu.
Bij een maat hebben we Audi A6 stoelen in z'n D1 gezet. De vloer is bij zowel een D1 als een D2 vlak. Alleen staat de stoel op de middentunnel en staat daar dus hoger dan op de vloer bij de deur maar daar is simpel zat een bracket voor gemaakt.
Als je die moeite wilt nemen kun je er eigenlijk iedere stoel inzetten die je vinden kunt of mooi vind.
Montage is dan natuurlijk plug and play. Wel ff ook de stoelen aanzetten in de ecu.
Bij een maat hebben we Audi A6 stoelen in z'n D1 gezet. De vloer is bij zowel een D1 als een D2 vlak. Alleen staat de stoel op de middentunnel en staat daar dus hoger dan op de vloer bij de deur maar daar is simpel zat een bracket voor gemaakt.
Als je die moeite wilt nemen kun je er eigenlijk iedere stoel inzetten die je vinden kunt of mooi vind.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968