Ik ga veel veranderen in mijn schuurtje en ben maatwerk nodig (erg klein) waarvan ik niet weet of het kan en in hoeverre de kosten uit de hand gaan lopen (de kennis is hier erg groot en alles zelf uitzoeken is net teveel werk aan het worden). Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik zoek namelijk een compressor met een lange smalle tank (of twee) zodat ik deze aan het plafond kan monteren in mijn schuurtje. Graag zou ik zien dat de compressor zijn motor horizontaal voor de buizen heeft. Ik wil dit proberen te realiseren voor een 150 euro. Ik wil graag wat schuur/polijst schijven daarmee kunnen gebruiken, en als het kan ook gebruiken voor kleinschalig zandstralen.
Weet iemand hoe en of dit haalbaar is? Ik heb sterk ruimte tekort en dit zou voor mij een perfecte oplossing zijn. Als het echt niet kan binnen dit bedrag heb ik gewoon pech en moet een andere oplossing zoeken dan.
Een oplossing kan zijn (mits mogelijk): 50L compressor en dan horizontaal monteren aan het plafond. Maar ik heb ook geen enkel idee wat ik met 50 liter kan.
Vriendelijk bedankt alvast voor het meedenken.