Hallo allemaal,
Na 15 jaar 2x Defender 110 te hebben gereden, nu Discovery 2 , td 5 gekocht. 9lees rijdt als n limousine )
Vraagje? heb de voorstoelen vervangen door 2 zwart leren disco stoelen, maar nu brandt het srs , airbag lampje...
weet iemand van jullie hoe je dit kunt verhelpen, oplossen?
Hoor graag van jullie
Rene Huiberts
srs lampje blijft branden bij vervangen voorstoelen disco 2
-
renehuiberts
-
JohanFreelander
Re: srs lampje blijft branden bij vervangen voorstoelen disco 2
Onder de stoelen zit een stekkertje voor de gordelspanners. Daar zit het probleem.
Defender 130 2002
-
renehuiberts
Re: srs lampje blijft branden bij vervangen voorstoelen disco 2
dank je wel voor de reactie, ga op zoek naar nieuwe gele stekkertjes voor de gordelspanners
-
renehuiberts
discovery 2 automaat,
Goedendag,
Rij na 2 defenders , hand geschakeld nu een discovery 2 automaat, maar merk dat de automaat er moeite mee heeft een volle aanhangwagen 3500 kg te trekken op de snelweg, De vraag ?
, ik zie dat er 3 versnellingen zijn, kan ik deze gebruiken op t asfalt om van drive naar 3 te schakelen?
moet ik wel of niet de knop indrukken om de versnellingen te gebruiken?
dit alles om de versnellingsbak niet te beschadigen. hoor graag van jullie! Rene
Rij na 2 defenders , hand geschakeld nu een discovery 2 automaat, maar merk dat de automaat er moeite mee heeft een volle aanhangwagen 3500 kg te trekken op de snelweg, De vraag ?
, ik zie dat er 3 versnellingen zijn, kan ik deze gebruiken op t asfalt om van drive naar 3 te schakelen?
moet ik wel of niet de knop indrukken om de versnellingen te gebruiken?
dit alles om de versnellingsbak niet te beschadigen. hoor graag van jullie! Rene