Goedemiddag,ben Paul uit de buurt van Amsterdam en heb zojuist een defender td5 90 uit 2000 gekocht met 107000 km op de teller
Auto is van de 2de eigenaar die m 19 jaar met liefde gereden heeft
Wil de auto een grote beurt / verse start geven , heeft er iemand een adres van een goeie defender monteur in de buurt van 020 ?
BVD Paul
Hallo
-
Landmarcs
Re: Hallo
Mocht je een dealer willen dan kan je naar Jager in Purmerend gaan.
Ben je daarna "dealer-trouw" dan krijg je er SARA bij (Service Activated Road-side Assistance), dan kan je je WW-lidmaatschap opzeggen.
Groeten MarcS
Ben je daarna "dealer-trouw" dan krijg je er SARA bij (Service Activated Road-side Assistance), dan kan je je WW-lidmaatschap opzeggen.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Mocht je een dealer willen dan kan je naar Jager in Purmerend gaan.
Groeten MarcS
Ook als je met meerdere auto’s rijdt?, met ANWB heb ik met alles waar ik mee rij Road-side Assistance.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Ron63 schreef:Landmarcs schreef:Mocht je een dealer willen dan kan je naar Jager in Purmerend gaan.
Ook als je met meerdere auto’s rijdt?, met ANWB heb ik met alles waar ik mee rij Road-side Assistance.
Een vraag naar de bekende weg ?
Als je meer LandRovers hebt en ze allemaal bij de dealer in onderhoud hebt dan heb je voor al die LandRovers "SARA".
Ik heb er één auto, een LandRover (dat is mij vooralsnog wel genoeg), en ik heb dit voorjaar op advies van de dealer "SARA" laten komen om de auto te laten uitlezen.
Dat bleek handig want met het resultaat kon men het benodigde onderdeel bestellen en mij op heel korte termijn en snel helpen.
('t Was extra handig want zoals zo vaak: de storing - die de auto niet immobiliseerde - kwam enkele dagen voor een langer vertrek naar het buitenland.)
Groeten MarcS
-
Landmarcs
Ron63 schreef:Ik heb ook nog een paar fietsen met een motorblok er in, daarnaast is er nog een Jimny in de na bij heid
Tja, ik heb meer fietsen als goed voor me, en stuk voor stuk zijn het zelf-trappers ... en die kan ik ook zelf repareren.
Groeten MarcS
hoi Paul,
Kan best dat we elkaar ooit ontmoet hebben, geen idee overigens waar dit geweest kan zijn. En nee het is niet een auto van mij die je gaat ophalen volgende week.
Groet en tot zwaais
Ron
Ps: de optie van Marc is in sommige gevallen echt niet zo gek, mocht je regelmatig met een aanhanger rijden is het wel handig om even te kijken hoe ze daar mee omgaan.
Kan best dat we elkaar ooit ontmoet hebben, geen idee overigens waar dit geweest kan zijn. En nee het is niet een auto van mij die je gaat ophalen volgende week.
Groet en tot zwaais
Ron
Ps: de optie van Marc is in sommige gevallen echt niet zo gek, mocht je regelmatig met een aanhanger rijden is het wel handig om even te kijken hoe ze daar mee omgaan.
110-Td5 X-tech 2006
Terug naar “Nieuw op het forum”