Ehhhh En bedankt he'
Heb van landrover een link gekregen waarmee je de emissie kan controleren.
https://www.landrover.nl/emission/index.htmlAlleen ontbreekt van mij de "type" afkorting op mijn papieren van de rdw.
S.v.p. Om eerlijk te zijn kan de overheid mij de kont kussen met hun regels.
Heb zonnepanelen, mijn woning aangepast zodat ik alleen nog maar een beetje gas gebruik voor het douchen. Wat ik straks ook wil aanpakken.
Nu dit gezeik met roettax.
Je doet zelf van alles voor het milieu, maar de regering ho maar.
Lelystad airport, schiphol, lekkende nampijpen waar niks mee wordt gedaan, zandvoort, vliegen is goedkoper dan de trein, voor biobrandstof betaal je je scheel, overheid geeft geen subsidie meer op particulier palletkachels maar ze zelf in op biomassa centrale, enz enz enz enz enz enz
Ergste vind ik nog, ze geven geen betaalbare alternatief! En het is een beetje een paniek besluitvorming.
Mensen die moeten sparen voor "beter voor milieu alternatieven" komen zo geen steek verder omdat de regering geen lange termijn visie heeft.
Daarbij heb ik mijn Freelander net een paar jaar, en als ik ergens niet tegen kan is het wel kapitaalvernietiging opgelegd door mensen die in mijn ogen veel teveel verdienen.
Gun mensen een betaalbaar alternatief, als ik mijn auto kan ombouwen naar elektrisch/waterstof voor hetzelfde geld als een lpg installatie dan deed ik dat wel.
In mijn ogen mocht ik geen roetfilter hebben, een originele landrover roetfilter laten inbouwen en het aanpassen van de typegoedkeuring moet toch geen probleem zijn?