Hallo forumleden
Linker achterdeur “doet niet mee” met centrale deurvergrendeling op mijn Defender puma 130. Deurpaneel open gehad en eerst de draden maar eens doorgemeten om op draadbreuk te controleren. Krijg 3,5 volt signaal bij aanzetten deurvergrendeling. Is dit normaal en gewoon nieuw schakelmechanisme bestellen? Of is deze spanning veel te laag en kan het toch draadbreuk zijn? Bedankt voor tips en tricks die mij wat verder kunnen helpen.
Job Hottentot
Laro 109 series 3 1973
Range Rover 1978
Puma 130 2010
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling
Landrover 109 Series III 1973 (sold)
Range Rover 1978 (sold)
Defender Puma 130 2010
Range Rover 1978 (sold)
Defender Puma 130 2010
Re: Centrale deurvergrendeling
Meestal (misschien wel altijd) sneuvelen de draden in de overgang van deur naar stijl.
Daar dus even checken.
Groet Ron
Daar dus even checken.
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Re: Centrale deurvergrendeling
Bedankt Ron,
Dan zal ik eerst de draden maar eens even doormeten.
Dan zal ik eerst de draden maar eens even doormeten.
Landrover 109 Series III 1973 (sold)
Range Rover 1978 (sold)
Defender Puma 130 2010
Range Rover 1978 (sold)
Defender Puma 130 2010
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten