Als ik naar links of rechts knipper werken altijd alle knipperlichten, links en rechts tegelijkertijd.
We vinden maar geen oplossing.
Wat we reeds hebben vervangen:
Relais
Stopcontact aanhangwagen
Led knipperlichten met vocht
Mechanisme aan het stuur
Maar zonder resultaat.
Knipperlichten defender 110 1997
Re: Knipperlichten defender 110 1997
De alaqramlichtenschakelaar mag je ook vervangen
-
Landmarcs
conny schreef:De alaqramlichtenschakelaar mag je ook vervangen
Precies, dat is mijns inziens het eerste waar je aan zou moeten denken ... die alarmlichtenschakelaar verbindt immer links met rechts.
De andere onderdelen waren wellicht stuk voor stuk heel.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:conny schreef:De alaqramlichtenschakelaar mag je ook vervangen
Precies, dat is mijns inziens het eerste waar je aan zou moeten denken ... die alarmlichtenschakelaar verbindt immer links met rechts.
De andere onderdelen waren wellicht stuk voor stuk heel.
Groeten MarcS
Bedoelen jullie dan het knopje voor de gevarenlichten? of is er nog een mechanisme?
- Erik Peters
Ja, dat knopje voor de gevarenlichten of te wel de alarmlichten(schakelaar) wordt bedoelt. Binnenin zal er vermoedelijk iets niet helemaal goed zitten.
Groet,
Erik
Groet,
Erik
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Probeer de duurste te kopen die er is; ik had er laatst een uit het blauwe doosje, die kon je alleen met een hamer bedienen. Ging lekker soepeltjes. 
Hoi heb ik ook gehad en eigenlijk was het iets heel simpels.......de lampjes op de wings waren gecorrodeerd waardoor er een massa probleem ontstond.
Kwam ik ook achter een poosje later nadat ik Led knipperlichten gemonteerd had........die knipperlichtjes op de wings zijn zacht uitgedrukt waardeloos omdat er geen afdichting is als je ze in de fitting van het glaasje gezet hebt.....er kan dus makkelijk vocht bijkomen waardoor de lampjes gaan corroderen.
Kwam ik ook achter een poosje later nadat ik Led knipperlichten gemonteerd had........die knipperlichtjes op de wings zijn zacht uitgedrukt waardeloos omdat er geen afdichting is als je ze in de fitting van het glaasje gezet hebt.....er kan dus makkelijk vocht bijkomen waardoor de lampjes gaan corroderen.
Robb
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
\\\\\\\\\\\\\\\"Auwguwuk\\\\\\\\\\\\\\\"
blaat het niet, dan schaapt het niet
Wees vooral vriendelijk.....
Het was inderdaad de alarmlichten schakelaar.
Bedankt voor de tip! we kunnen weer veilig de weg.
Bedankt voor de tip! we kunnen weer veilig de weg.