In sommige D2's in de 7 pers uitvoering zitten achterin dus die 2 extra stoelen. Zijn deze (eenvoudig) te vervangen door de "bakken" die je in de 5 pers uitvoering vindt?
En zo ja, hoe noemen ze deze "bakken"? Tot nu toe vind ik niets op Google.
Disco 2 stoelen vervangen door bakken
Disco 2 stoelen vervangen door bakken
Discovery 2 V8 4.0l - 2001
Re: Disco 2 stoelen vervangen door bakken
"Pocket quarter trim" is de Land Rover naam. Met tig verschillende nummers. UsedLaRoparts in Udenhout zal ze vast wel hebben liggen.
Het is een voorzijde met een deksel. Stoeltje is simpel los te bouten. Stuk of m6 boutjes uit m'n hoofd.
Het is een voorzijde met een deksel. Stoeltje is simpel los te bouten. Stuk of m6 boutjes uit m'n hoofd.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Ok ik had al veel benamingen bedacht. Maar deze had ik nooit verzonnen
Dank je!
Dank je!
-
Christiaan van Dijk
Zelf heb ik daar ook wel eens naar gekeken maar volgens mij moet je dan het hele zijpaneel vervangen.
Het is niet zo simpel dat je de stoeltjes eruithaalt en er dan maar zo'n bak in schroeft. Die 'bak' bestaat in de 5 zits uitvoering alleen maar uit een plaat en een deksel. Zie de onderdelen catalogus of op www.cat.lrparts.ru.
Nu heb ik aan de linkerzijde het stoeltje gewoon verwijdert en daar zie je niets van als het afdekzeil erop ligt. Door een extra airco unit is, in mijn uitvoering dan, het hele paneel daar al breder zodat het zeil daarop rust.
Rechterkant staat nog op mijn verlanglijstje...
Groeten,
Christiaan
Het is niet zo simpel dat je de stoeltjes eruithaalt en er dan maar zo'n bak in schroeft. Die 'bak' bestaat in de 5 zits uitvoering alleen maar uit een plaat en een deksel. Zie de onderdelen catalogus of op www.cat.lrparts.ru.
Nu heb ik aan de linkerzijde het stoeltje gewoon verwijdert en daar zie je niets van als het afdekzeil erop ligt. Door een extra airco unit is, in mijn uitvoering dan, het hele paneel daar al breder zodat het zeil daarop rust.
Rechterkant staat nog op mijn verlanglijstje...
Groeten,
Christiaan
Disco 2 td5, RRC 300tdi, P38 4.6 HSE.
Die zijkanten heb ik hier nog wel liggen in beige samen met de bovenpanelen. De deksels en bakken heb ik al weggegeven.
Gratis af te halen in Grün
Edward van Vugt
Dank voor het aanbod, maar voor mij nu nog niet aan de orde.
Mocht ik ze nodig hebben en je hebt ze dan nog dan neem ik wel weer contact op.
Mocht ik ze nodig hebben en je hebt ze dan nog dan neem ik wel weer contact op.
Edward schreef:Die zijkanten heb ik hier nog wel liggen in beige samen met de bovenpanelen. De deksels en bakken heb ik al weggegeven.
Edward, ondertussen in bezit van mijn auto en nu ook wel interesse in deze onderdelen. Welke delen heb jij precies?
Nummer 1 links en rechts. Maar alleen nog in het zwart en z liggen in de kar om naar de stort te gaan. Dus mocht je ze willen moet ik zeer daar uithouden want er ligt een Range Rover P38 interieur op/naast.
Edward van Vugt