stuurbekrachtigingspomp ontluchten
stuurbekrachtigingspomp ontluchten
Vandaag pomp losgehaald van Defender td5, 2001. Na montage nu weer leidingen 'ontluchten'. Vond 'n advies 'vooras op pootjes, stuur naar links en rechts draaien' en 'nivo reservoir in de gaten houden'. Is dat het? Of is er aanvullend advies nuttig? Bijvoorbaat dank!
-
GerritM109
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 29 Jul 2017, 19:33
Re: stuurbekrachtigingspomp ontluchten
Dat is het idd, wel motor stationair laten draaien. Na enkele malen de maximale uitslag links/rechts te hebben gedaan olie op peil brengen en na je eerste rit nogmaals peil checken en je aansluitingen. (op lekkage)
Re: stuurbekrachtigingspomp ontluchten
Dank je, Gerrit.
Re: stuurbekrachtigingspomp ontluchten
Nu 't vervolg: de stuurpomp bleef olie lekken....2 keer uit- ingebouwd, slangklem vernieuwd, alle slangen schoongespoten, toch steeds aan de onderkant van de pomp oliedruppels....Wat blijkt? Als die stuurpompen lekken, dan is dat meestal op de pakking, aldus 'n techneut..Dus dan toch maar voor 273 'n nieuwe bij RR Classic opgehaald. Het is niet anders.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten