Na de 4e Land Rover dachten we dat het onderhand wel eens tijd werd om lid van de LRCH en het forum te worden en dat hebben we gedaan. Inmiddels we een mooi welkompakket met een setje stickers ontvangen.
Ik ben Erik en woon in Zuid-Oost Brabant. In het dagelijkse leven rijdt ik een Discovery 3 TDV6 en mijn vriendin (Corine) in een Freelander TD4.
In 2016 vonden we dat de Land Rover maar eens moesten gebruiken waar hij voor gemaakt is en hebben wij in januari 2017 in de Disco 3 een rally van 9 dagen vanuit Nederland naar de Noordkaap en terug gereden. Een rit van ruim 7000 kilometer.

Na die rit hebben we de smaak te pakken gekregen: Afgelopen december hebben we na lang zoeken een zwarte Discovery 2 TD5 gekocht. Deze gaan we ombouwen naar grijs kenteken en aanpassen om hiermee 4x4 reizen te kunnen gaan maken.
Dus naast het restaureren van oldtimers heb ik er weer een nieuwe hobby bij. Nu alleen nog wat tijd zien te vinden.
We zijn ook van plan evenementen van de LRCH te bezoeken, wellicht dat we daar een aantal van jullie tegen kom. Wij kijken er in ieder geval naar uit.
Gegroet,
Erik en Corine