Houston schreef:Moet dat meteen zo fel? Kennen jullie elkaar?
Het is niet erg prettig om te lezen, in ieder geval.
Tja, ik snap het ook niet ... maar we kennen Edward en zijn niet altijd even subtiele uitspraken.
En ik ken mezelf, niet iedereen leest de prikkelende pret die ik achter het toetsenbord had.
Edward schreef:Wat heeft dat helemaal met een oude Disco te maken? Er mag echt niks slechts gezegd worden oven een Defender of wel? Wat ben je bij tijd en wijle toch een treurig mannetje!
Als inhoudelijk antwoord: Dit heeft met een oude Disco van doen waar het gaat om de 80-er jaren chassis en starre assen en vering etc. De Disco 1 & 2 waren immers opgeleukte dozen op Defender/RRC onderstellen.
En verder ...
Wat mij betreft mag er allerlei slechts over de Defender gezegd worden, zelfs al raakt het kant noch wal
(heel vaak raakt het wal én kant).
De Defender is nu eenmaal een tijdloos tijdsdocument
(vergeef me de tegenspraak).
En dan tenslotte ...
Waarom is er toch zo'n gevoeligheid onder de Disco-fans, waarom moet er met een zekere regelmaat afgegeven worden op de antieke techniek van de Defender
(terwijl de Disco 1 & 2 qua techniek maar weinig verschillen van de contemporaine Defenders).
Groeten MarcS
PS Ja ik ben een treurig mannetje ... eind december werd onze kat doodgereden door een elektrisch rijdende auto ... ik ben nog niet over de klap en de treurnis heen