Hoe is dit te behandelen?

sketcher schreef:Helaas bekend probleem, een van de weinige plekken de Discovery II koets roest (in het algemeen). Bij mij zat het nog onder de rand en heb het goed behandeld toen mijn ruit toch vervangen moest worden, toen zag ik het ook pas.
Dit is slechts het zichtbare deel, onder het rubber en de ruit gaat het helaas waarschijnlijk door. Enigste goede remedie is idd ruit er uit en behandelen.
Edward schreef:sketcher schreef:Helaas bekend probleem, een van de weinige plekken de Discovery II koets roest (in het algemeen). Bij mij zat het nog onder de rand en heb het goed behandeld toen mijn ruit toch vervangen moest worden, toen zag ik het ook pas.
Dit is slechts het zichtbare deel, onder het rubber en de ruit gaat het helaas waarschijnlijk door. Enigste goede remedie is idd ruit er uit en behandelen.
Er is nog een plek die graag roest; mits je een grijs kenteken variant hebt die bij Terberg is omgebouwd. De achterramen in het dak zijn er vaal wat lomp uitgesneden waardoor de lak beschadigd is. Dat wordt niet bijgewerkt en dus zie je heel veel grijze Disco's met roest langs die raampjes.![]()
![]()
Ook daar is de beste oplossing het raam eruit. Voor is dat zeker de moeite en de kosten waard want daar komen wat plaatdelen bij elkaar en vaak is de schade nog wat verder dan je ziet!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten