Oliepeil storing
-
Richard1969
Oliepeil storing
Hallo ik heb een discovery 4 uit 2012 en als ik het oliepeil wil aflezen geeft hij aan niet beschikbaar als ik hem laat uitlezen en alles laat resetten doet hij het wel en als ik hem daarna start is het weer weg staat er weer niet beschikbaar wat is hier dan defect . Mvg richard
Re: Oliepeil storing
Misschien een stille hint om de peilstok eens te bekijken? 
(sorry, flauwe grap)
Het zou me niets verbazen als het net zo'n spook is als in de Daily van mijn werk die af en toe het u-verlaat-de-rijbaan waarschuwings systeem niet beschikbaar heeft.
Dit zijn spoken waarbij de The dark Lord of Lucas nog wat kan leren.... Een connector of sensor die wat dwarsligt, een draadje klem, een glitch in de ecu die het olie systeem bewaakt? (even uit de losse hand, omdat ik met de D4 geen ervaring heb)
succes, Fenna
(sorry, flauwe grap)
Het zou me niets verbazen als het net zo'n spook is als in de Daily van mijn werk die af en toe het u-verlaat-de-rijbaan waarschuwings systeem niet beschikbaar heeft.
Dit zijn spoken waarbij de The dark Lord of Lucas nog wat kan leren.... Een connector of sensor die wat dwarsligt, een draadje klem, een glitch in de ecu die het olie systeem bewaakt? (even uit de losse hand, omdat ik met de D4 geen ervaring heb)
succes, Fenna

-
Richard1969
Oké even goed bedankt
-
Roger B.
als ik een topic op facebook in de groep "Discovery 3 & 4 owners Group" hierover laatst goed begreep heeft een D4 geen peilstok
gone
Roger B. schreef:als ik een topic op facebook in de groep "Discovery 3 & 4 owners Group" hierover laatst goed begreep heeft een D4 geen peilstok
Wat een armoe