Eindelijk !

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Fransbijns

Eindelijk !

Berichtdoor Fransbijns » 15 Dec 2017, 14:34

Even 'n korte introductie : ik ben Frans en sinds kort gepensioneerd na zo'n 48 jr werkzaam te zijn geweest bij Land Rover dealer Kimman H.en A.
In deze werkzame decennia heb ik 'n fors deel van de Engelse autogeschiedenis meegemaakt in de onderdelen voorziening ; van klassieke Austin
Mini Cooper tot de huidige Range Rover Hybrid .
Nu weet ik dat dit forum vóór en dóór Land Rover eigenaren voorbehouden is , zoals onder de aankondigingstitel staat , en ik daar geen LR bezit
dus eigenlijk "stiekem" mee geniet van jullie avonturen en belevenissen maar ik wil de lezers van dit leuke en mooi verzorgde blad toch op deze
wijze bedanken voor al jullie leuke verhalen en artikelen die ik in mijn "Kimman-periode" heb kunnen , al is het lezende , meebeleven .

Nu ik met mijn overvloedige vrije tijd ;-) eindelijk m'n zolder en schuurtje aan 't opruimen ben kom ik soms leuke en unieke LR items tegen die
ik in de LR organisatie verkregen heb en ze nu via de "Rovertjes" aanbied , bij mij liggen ze te verstoffen en wellicht komen ze bij U lezer leuk
terecht !

Tja , ik heb altijd met heel veel plezier onderdelen geregeld en geleverd maar ik ben nooit "bekeerd" tot 'n LR bezitter maar beleef meer plezier
aan m'n 2-wieler ....'t kan zo verkeren toch ?

Groetend, Frans

Waterrover
Beheerder

Re: Eindelijk !

Berichtdoor Waterrover » 15 Dec 2017, 16:43

Frans, wees welkom en leuk dat je zoveel van Land Rover hebt meegemaakt en ervaren. Mocht je wegens je expertise kunnen bijdragen aan een discussie, graag. En je hoeft hier geen Land Rover te bezitten, een warm hart voor dit merk is altijd welkom.

Chris

Landmarcs

Re: Eindelijk !

Berichtdoor Landmarcs » 15 Dec 2017, 22:19

Fransbijns schreef:.... dat dit forum vóór en dóór Land Rover eigenaren voorbehouden is , zoals onder de aankondigingstitel staat ...

Dag Frans,

Zoals de meeste forum leden niet steeds goed lezen, zo zie ik nu ook voor het eerst deze "ondertitel", jij als niet LandRover eigenaar ziet het.
Er zijn hier ook forum-leden die nog geen LandRover hebben, of niet meer, en wellicht zijn er ook leden die nooit een LandRover zullen kopen.
Het bezit maakt ook niet dat je per se veel weet en/of veel kan (mee)delen, het niet-bezit maakt ook niet dat je de uitwisselingen niet met plezier kan lezen. Dus ... welkom, en deel alles wat je wilt delen (zolang het maar een beetje een LandRover linkje heeft).

Groeten MarcS

PS   Het "Eindelijk !" slaat dat op "Eindelijk pensioen" ?

Terug naar “Nieuw op het forum”