Wie kan mij verder helpen?
Ik heb verschillende schema's om mijn 14CUX aan te sluiten. Op de ene schema staat dat het beide relais een tweede 87 contact heeft. M.a.w. dubbel maak contact. In een ander schema staan relais met een 87a contact wisselcontact dus. Verder zijn de schema's identiek. Welke relais horen er nu wel in?
Ik heb de motor, kabelboom en ecu bij elkaar gescharreld. Er bestaat dus de kans dat e.e.a. niet bij elkaar hoort. Vandaar de check van verschillende schema's.
Mvgr. Ad
Main en Pomp relais EFI 3.9 SD1 1982-1987
Main en Pomp relais EFI 3.9 SD1 1982-1987
Laatst gewijzigd door AdH op 06 Nov 2017, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Landmarcs
Re: Main en Pomp relais
AdH,
Misschien moet je ons eerst helpen en even vertellen waar het om gaat, wat voor auto etc. etc.
Of te wel:
Lees eerst even de forumregels over het plaatsen van een onderwerp, dan krijg je meer respons. Zo wordt het een zoekplaatje.
Groeten MarcS
Misschien moet je ons eerst helpen en even vertellen waar het om gaat, wat voor auto etc. etc.
Of te wel:
Lees eerst even de forumregels over het plaatsen van een onderwerp, dan krijg je meer respons. Zo wordt het een zoekplaatje.
Groeten MarcS
- Erik Peters
AdH schreef:Ik heb de motor, kabelboom en ecu bij elkaar gescharreld. Er bestaat dus de kans dat e.e.a. niet bij elkaar hoort. Vandaar de check van verschillende schema's.
Landmarcs schreef:Misschien moet je ons eerst helpen en even vertellen waar het om gaat, wat voor auto etc. etc.
Dat is een beetje het probleem denk ik: https://forum.lrch.nl/viewtopic.php?f=12&t=9861
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Zo kom ik niet verder heren, Alleen de EFI versies hebben deze relais. Dus als je een EFI uitvoering hebt zou je dan voor mij even de relais eruit willen trekken en kijken of er een 87 en 87a contact op zit of 2 x een 87 contact.
Alvast bedankt
Mvrg Ad
Alvast bedankt
Mvrg Ad