luitjes,
Ik heb een LW uit 1979, nu zijn de voetenbakken aan vervanging toe. De bij de diverse leveranciers voorhanden zijn de series voetenbakken passen, denk ik, niet. Weet iemand hoe dat zit en/of zijn die toch te gebruiken (met aanpassing)? Ik lees het wel. Dank voor het meedenken.
Klaas, Ermelo
voetenbakken lightweight
-
Waterrover
- Beheerder
Re: voetenbakken lightweight
klaas vd ham schreef:luitjes,
Ik heb een LW uit 1979, nu zijn de voetenbakken aan vervanging toe. De bij de diverse leveranciers voorhanden zijn de series voetenbakken passen, denk ik, niet. Weet iemand hoe dat zit en/of zijn die toch te gebruiken (met aanpassing)? Ik lees het wel. Dank voor het meedenken.
Klaas, Ermelo
Wat ik mis in het onderwerp is het jaartal en evt. extra info, een vermelding van alleen "voetenbakken LW" in de tekst is onvoldoende. Ook heb je zo meer kans op respons. Kijk ook eens bij de forumregels en even voorstellen is zeker voor de bezitters van een LW plezierig.
Chris / forumbeheer
Ik denk dat er niet heel veel verschillende soorten Light Weight voetenbakken zijn behalve links en rechts
dus het feit dat hij vermeld dat het om een LW uit 79 gaat is ruim voldoende denk ik.
Volens mij passen normale S3 voetenbakken niet, ik weet echter niet of ze te vermaken zijn of waar je LW voetenbakken kan kopen.
Er zijn op dit forum niet zoveel LW eigenaren actief denk ik.
Op Facebook zijn wel een paar speciale LW groepen actief, misschien dat die je verder kunnen helpen. (in de UK is ook een LW club)
Geert
Volens mij passen normale S3 voetenbakken niet, ik weet echter niet of ze te vermaken zijn of waar je LW voetenbakken kan kopen.
Er zijn op dit forum niet zoveel LW eigenaren actief denk ik.
Op Facebook zijn wel een paar speciale LW groepen actief, misschien dat die je verder kunnen helpen. (in de UK is ook een LW club)
Geert
Light Weight 1979 2.25D
- Erik Peters
GeertLW79 schreef:Volgens mij passen normale S3 voetenbakken niet, ik weet echter niet of ze te vermaken zijn of waar je LW voetenbakken kan kopen.
Hier bijvoorbeeld (rechts stuur, bestuurderskant) en links (rechts stuur).
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht