ik heb over het defender verhogen al heel wat gelezen op het forum maar toch wil ik er nog een topic over openen.
zijn er hier mensen die net als ik heel nederland dagelijks in een defender doorrijden en toch met een verhogingsset rijden?
ik kom vanuit een a4 station quattro naar een defender zakelijk dus naar het rij comfort hoef ik niet meer te kijken die is allang weg
echter de looks, charmes en offroad prestaties maken dit helemaal goed.
naast zaken auto rijd ik hem privé als hobby auto. hiervoor wil ik eigenlijk de defender verhogen. niet extreem maar de 2inch kit.
ik lees een hoop mensen op het forum die het afraden maar zelf helemaal niet met een set rijden of gereden hebben.
dus daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit wel hebben of gehad hebben.
qua comfort van aan a4 naar een defender is een gigantisch verschil dus kan me haast niet voorstellen dat ik die verhogingsset ga merken
of misschien mensen die zeggen wat je wint met een verhogingskit is zo minimaal dat kan je beter gewoon origineel houden. mocht dit het geval zijn, wat zijn de eventuele aanraders qua complete suspension kit.