Even voorstellen
Even voorstellen
Dag allemaal, ik ben Stefan (52) en heb vandaag mijn eerste Land Rover opgehaald. Een Defender 90 Td5 uit 1999. Als een king of the road ben ik naar huis gereden. Nu nog king off the road worden. Ik woon in Drenthe dus daar zal het niet aan liggen. Wellicht treffen we elkaar eens bij een of ander evenement. Ik zal graag van het forum gebruik maken om de auto goed te leren kennen en binnenkort maar eens een cursus 4x4 gaan volgen. Above and beyond!
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Even voorstellen
Stefan52 schreef:Dag allemaal, ik ben Stefan (52) en heb vandaag mijn eerste Land Rover opgehaald. Een Defender 90 Td5 uit 1999. Als een king of the road ben ik naar huis gereden. Nu nog king off the road worden. Ik woon in Drenthe dus daar zal het niet aan liggen. Wellicht treffen we elkaar eens bij een of ander evenement. Ik zal graag van het forum gebruik maken om de auto goed te leren kennen en binnenkort maar eens een cursus 4x4 gaan volgen. Above and beyond!
Welkom bij het forum, en leuk dat je het rijden met je Defender ervaart als een "King of the Road". (want zo is het ook) Ik heb ooit een cursus terreinrijden gevolgd bij Land Rover Experience. Niet goedkoop maar wel heel leerzaam, je leert er behoudend te rijden. Ook een Land Rover heeft zijn beperkingen, ook al lijkt dat niet zo. Vooraf de situatie goed kunnen inschatten spaart de auto en scheelt extra kosten. Kijk ook eens op de kennisbank voor extra info over je auto, en heb je een vraag stel ze gerust.
Chris
Re: Even voorstellen
Dank je Chris. Zojuist even een ritje in de schemering over de es gemaakt. Mooie droge zandpaden, maar hier en daar een behoorlijk drassige plek met diepe voren waarschijnlijk vanwege een leemlaag oid. Dan gebeuren er leuke dingen, maar besef je ook dat er grenzen in acht moeten worden genomen. Ik ga zeker op cursus.
Terug naar “Nieuw op het forum”