Voorstellen en vraag

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Discosuus

Voorstellen en vraag

Berichtdoor Discosuus » 12 Aug 2017, 13:15

hallo

mijn man en ik hebben net een disco V8(LPG)uit 2002 gekocht, we willen er volgende jaar 4 weken mee naar scandinavie met een daktent, de voorbereidingen gaan beginnen!!
we willen de stoelen eruit en een vlakke bodem in met een schot zodat de hond tijdens het rijden veilig kan zitten en s avonds de ruimte heeft om te slapen. weet iemand een adresje hiervoor? in de betuwe/arnhem regio?
er zitten nu ook stoeltjes in de achterbak, die moeten er ook uit, kan dat makkelijk? ik zag in het boekje dat er ook bakken op die plek kunnen zitten, zijn die ergens te koop?

er komen vast nog meer vragen.... :lol:

groeten Suus

Rangie

Re: Voorstellen en vraag

Berichtdoor Rangie » 12 Aug 2017, 14:06

Gefeliciteerd met de aankoop, en welkom op het forum.
De achterste (klap) stoelen zijn relatief eenvoudig te verwijderen, evenals de achterbank. Wel omdenken dat de bouten van de achterbank (8 stuks) wel weer terug geplaatst worden als de bank eruit is, anders zitten er gaten on de vloer.
Wanneer deze bank en stoelen eruit zijn, is de laadvloer geheel vlak.
Waarom hebben jullie dan geen grijs kenteken uitvoering gekocht? voordeliger in de belasting, en dan was dit er reeds uit geweest :roll:
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'

MKorendijk

Re: Voorstellen en vraag

Berichtdoor MKorendijk » 12 Aug 2017, 21:31

Goedendag

Welkom, veel reis & rij plezier gewenst.

Indien gewenst heb ik 2 bakjes achterin voor u, ruilen tegen de stoeltjes? Dan blijft mijn auto netjes.

Zoals Rangie reeds schreef; prima uit te voeren klusje. Grijs kenteken scheelt weer iets in de maandelijkse lasten vermoed ik.
Groet Marcel

Terug naar “Nieuw op het forum”