Series kapstok (meubel)

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Laro S3

Series kapstok (meubel)

Berichtdoor Laro S3 » 09 Aug 2017, 17:44

Natuurlijk zijn er al veel meubels gemaakt van landrovers, ik wil een kapstok maken van een landrover.

Ik heb 2 opties:
Geheel maken van echte landrover of namaken in MDF
Ik ben dus op zoek naar of een achterkant van een series 2 of 3 het hoeft alleen maar de achterste 15/20 cm van de auto te zijn zonder deur. Of wanneer ik in hout ga een het liefst digitale tekening in bv ACad dit mag in .dxf of een step file.

Daarnaast ben ik benieuwd naar reeds gerealiseerde ‘projecten’ ik laat me graag verrassen.

Groeten Klaas
Mangs is 't klook aj oe dom holt

Laro S3

Re: Series kapstok (meubel)

Berichtdoor Laro S3 » 11 Aug 2017, 16:28

Zoiets moet het worden maar dan in middenstuk kapstok en sleutelrek achter nummerplaat.

laro meubel.JPG
Mangs is 't klook aj oe dom holt

piet_g

Re: Series kapstok (meubel)

Berichtdoor piet_g » 12 Aug 2017, 09:18

misschien moet je dan even langs die onderdelen handels gaan zoals janssen, of kijken of je een oude series kunt kopen die vrijgoodkoop is omdat het een donor wagen is.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Terug naar “Kroeg”