Nieuw
-
GerritM109
Nieuw
Hallo Allemaal. Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Gerrit, ben 53 jaar en woonachtig in Elburg. Rij al jaren Jeeps
en heb sinds vandaag een Landrover 109 serie 3 uit 1978 erbij. Wou ik er altijd al bij hebben en kreeg nu de kans om er 1 voor een schappelijke prijs over te nemen waarbij het meeste werk al gedaan is. Chassis is gegalvaniseerd en alle bekende stukken zijn vervangen. (schutbord e.d.) Heb er ook een reparatiehandboek bij gekregen, uitgegeven door Landrover in het Nederlands. Erg blij mee. Staat nog steeds bij een garage die ermee bezig is en afgesproken dat daar de laatste werkzaamheden afgemaakt worden. Opbouw is ook helemaal vernieuwd en moet nog gespoten worden. Hoop dat ik er volgend jaar mee kan komen toeren bij de LRclub. Ohja, Rij ook nog met een Frelander V6 rond.
-
GerritM109
Re: Nieuw
Hier foto's van het handboek, benieuwd of dit bekend voorkomt. Kende alleen de Haynes boeken.
- Erik Peters
Ja hoor, zo'n werkplaatshandboek had ik ca. 30 jaar geleden al aangeschaft om mijn 109 Series III te kunnen onderhouden en heb het boekwerk aan de nieuwe eigenaar meegegeven toen ik de auto verkocht. Je kunt het handboek tegenwoordig zelfs online vinden als pdf document.
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
GerritM109
Dat is een uitkomst voor mensen die geen Engels kunnen. Ben zelf aan het googlen geweest maar vond alleen de Engelse, vandaar dat ik zo blij was met deze Nederlandse uitgave
- Erik Peters
Ik heb destijds het boekwerk gewoon bij de LR dealer gekocht.
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Terug naar “Nieuw op het forum”