Even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
xrayed

Even voorstellen

Berichtdoor xrayed » 04 Jun 2017, 23:43

Hoi Ik ben Richard en sinds enkele weken in het bezit van een Freelander 1 uit 1998.
De auto is in prima staat, en rijd, schakelt loopt prima. Ik heb hem gekocht zonder achteras(aandrijving), maar ben er nu na enkele weken wel achter dat ik dat toch graag erop wil hebben, en hoop nu via dit forum wat hulp te krijgen voor wat ik allemaal nodig heb en eventueel een adres van iemand die zo handig is om dat te plaatsen voor mij.
Ik ben al wat aan het zoeken geweest en denk dat ik de voor cardan, de visco koppeling en de achter cardan nodig heb, hier ben ik dus ook nog op naar zoek, wellicht dat iemand nog wat heeft liggen?

Ik vindt het fijn om lid te zijn van dit forum, en de kennis die jullie hopelijk met mij willen delen.

MVG Richard
Almere

Landmarcs

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Landmarcs » 05 Jun 2017, 09:31

xrayed schreef:.... een Freelander 1 uit 1998. .... . Ik heb hem gekocht zonder achteras(aandrijving), maar ..... .
Ik ben al wat aan het zoeken geweest en denk dat ik de voor cardan, de visco koppeling en de achter cardan nodig heb, .... .

Welkom Richard !   Het is goed mogelijk dat je ook nog een IRD nodig hebt. De vraag is waarom een vorige eigenaar de achteras-aandrijving gedemonteerd heeft. Visco gaat stuk .. als je dan doorrijdt gaat de IRD ook stuk, alles wegnemen is dan het makkelijkst.

Groeten MarcS

xrayed

Re: Even voorstellen

Berichtdoor xrayed » 05 Jun 2017, 22:03

Dat heb ik inderdaad begrepen, de kans is dan groot dat die ook gereviseerd of vervangen moet worden.
Bedankt voor je reactie MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”