Koppeling Freelander 1.8 benzine
Koppeling Freelander 1.8 benzine
Help,Ik ben radeloos!Mijn Freeander 1999 benz.heeft een nieuwe drukgroep-lager hydr.systeem en beugel.Bij koude motor komt ze goed vrij maar bij warme motor niet! Dit blijkt een Freelander euvel te zijn,wat te doen?GJ
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Koppeling Freelander 1.8 benzine
Dit forum is bedoeld om je voor te stellen, en de eerste contacten te leggen. Stel je vraag in het forum techniek, daar zal vast wel iemand zijn die je vraag kan beantwoorden.
Chris
Chris
-
Landmarcs
Precies ... het gaat zo een beetje mis met de "koppeling" met de toepasselijke Techniek-pagina.
Verder klinkt mij "Dat hebben ze allemaal", "Het is nu eenmaal een LandRover", "Dat hebben ze allemaal als ze warm/koud/nieuw/etc. zijn" of juist "Dat hebben ze nooit ..." als een rotsmoes van een waardeloze garagist in de oren.
Is de nieuwe drukgroep-lager hydr.systeem en beugel door een garagist gemonteerd ... ga dan terug (en als het dan niet heel snel en met excusses wordt opgelost, ga dan daarna nooit meer terug).
Groeten MarcS
Verder klinkt mij "Dat hebben ze allemaal", "Het is nu eenmaal een LandRover", "Dat hebben ze allemaal als ze warm/koud/nieuw/etc. zijn" of juist "Dat hebben ze nooit ..." als een rotsmoes van een waardeloze garagist in de oren.
Is de nieuwe drukgroep-lager hydr.systeem en beugel door een garagist gemonteerd ... ga dan terug (en als het dan niet heel snel en met excusses wordt opgelost, ga dan daarna nooit meer terug).
Groeten MarcS
Ik mis de koppelingsplaat in het rijtje vervangen delen.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Beste Ron,koppelingsplaat is ook vernieuwd(complete drukgroep met lager)Verder beugel met hydr.systeem!Maar dat is niet alles;Bij koude motor hapert ze naarmate ze warm wordt regelmatiger,maar als ik geruime tijd gereden heb slaat de motor af of pruttelt nog een beetje om naar 5 min.weer nomaal te starten!(benzinepomp vernieuwd)Geertjan
Terug naar “Nieuw op het forum”